Skip to: |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

Sign up today for a 30-day free trial of Newegg Premier
  • Shipping Destination: United States
  • Wish List
  • Feedback
  • Help
Search all
Search
Home
Home > 
Review Center > 
Seller#: 0UH8ISD1OPJNWG67C

PetSolutions Seller Profile 800-737-3868 Email This SellerEmail This Seller  See all products from PetSolutions See all products from PetSolutions

PetSolutions started online in 1996 and was built on the same strong principles of value and customer service that we have believed in since beginning in the pet industry back in 1950. We specialize in aquatics, dog & cat, bird, pond & wild bird, reptile and small animal supplies. We also offer a wide selection of live pets in aquatics & reptiles. With our 15,000 items in stock, we are sure to have the items to fulfill your pets’ needs.

Please note, orders received after 5 PM EST on Friday will ship out the following Monday.

To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Review Summary (74 Reviews ): Rating + 4
OverallLast 2 WeeksLast 6 Months
Excellent Rating + 5 57 Reviews
newegg
77%
Good Rating + 4 5 Reviews
newegg
7%
Average Rating + 3 3 Reviews
newegg
4%
Poor Rating + 2 0 Reviews
0%
Very Poor Rating + 1 9 Reviews
newegg
12%

Please Note: Egg-rating is based on total number of ratings submitted by customers, who have the option not to submit written reviews. Total number of ratings may exceed the number of written reviews and affect the overall Egg-rating.

Filter Results     apply changes
Reviewer Seller Review
N/A
Order Date : 7/13/2014

Rating + 1 Terrible service

I received broken merchandise from this seller, and when I called customer service to arrange a return I was accused of 'gaming the system.' I will never do business with this company again.

Did you find this review helpful? Yes No

sha2nanigans99
Order Date : 6/13/2014

Rating + 1 Poor quality keyless lock

PetSolutions Keyless Lock flimsy -- couldn't lock a locker. Lock came packaged with PetSolutions Catalog -- 100 pages, 8 1/2 x 11".
Shipping cost was 2/3 of total. I've been had -- duh!
It appears that I paid for a magazine that I never asked for, never wanted and will never use. Lined my bird cage with catalog. Returned keyless lock. Never again PetSolutions . . .

Did you find this review helpful? Yes No

Disappointed
Order Date : 4/21/2014

Rating + 1 Missing items

Sent an email about issue and got no response. Description says:

Complete Kit for Guinea Pigs. Includes Large My First Home Cage, 2 lbs. of Guinea Pig food, water bottle, food dish, Nuti-nibbles treat, pine bedding, and a Ka-Bob treat dispensing toy.

We did not receive the Nuti-nibbles treat nor the Ka-Bob treat dispensing toy. Price was okay but it seems like false advertisement.

1 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

Ricky
Order Date : 4/4/2014

Rating + 5 PetSolutions Anytime!!

Ran out of Koi Food so I bought a little container from my local pet after I placed my order for a 25lb. bag of Koi's Choice through Newegg. The order arrived within 3 days of my placing the order! This is the second time I've made this same order and PetSolutions don't even give my fish a chance to get hungry! Thanks Guy's, Newegg can definitely use more sellers like you guy's that's for sure.......... Ricky'

Did you find this review helpful? Yes No

Surreal
Order Date : 3/19/2014

Rating + 3 Received products pretty quick, but...

The packaging was really beat up. Not entirely the fault of PetSolutions, but some of the metal rods in the box were nearly parts of the product were sticking out of the box. They could have easily fallen out entirely and lost if the shipper wasn't at least somewhat attentive to push them back in and keep them in the box.

The box on the other was mangled enough where I couldn't get the product out of the box. Upon removing it, found a broken plastic spacer on the gate when installing it.

Figured I could contact the manufacturer, but they don't even have a working website yet.

Not worth paying a ton of money to return it, I could have just bought it locally then for an extra $20.

Not impressed at all and will look elsewhere in the future for pet purchases rather than PetSolutions.

Did you find this review helpful? Yes No

reddog
Order Date : 11/8/2013

Rating + 5 Great seller!

I received my items very quickly and in great condition. Thanks!

Did you find this review helpful? Yes No

4./JG53_Badger
Order Date : 5/1/2013

Rating + 5 My review

Packaged well from shipper and the filter works perfectly. I give this product and A+++ rating. I am using it as a refugium filter too...

Did you find this review helpful? Yes No

ntime60
Order Date : 3/24/2013

Rating + 5 Pet solutions rocked

I ordered live sand on Sunday and it arrived on Tuesday before I was notified by newegg that it had shipped. I'll definitely buy from this retailer again.

Did you find this review helpful? Yes No

flapless
Order Date : 12/31/2012

Rating + 1 Missing items

I did not receive the pet flaps. I ordered 2 but only received one. The invoice in the package I received says "2 pet flaps" but there's only one. I emailed newegg about this and they told me that I would need to call the vendor instead. I don't do phone calls or direct human interactions, else I would have gone to the pet store to get those flaps.
Seller Response:I apologize for the issue! We will get a set of cat flaps sent out to you today. If you ever need to reach us, please feel free to use the "Email This Seller" function on our company profile page, as well.

Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 11/1/2012

Rating + 1 Wrong product

I tried to order the correct 13" bulbs, but received the wrong - like - 21" bulbs.

Bummer, as the box is so big, it is a pain to send back.
Seller Response:Hi Susan

I apologize that you received the 24" bulbs. However, the listing does state in the title that the listing is for the 24 watt 24" CoraLife High Output T5 Bulbs.

If you would like to return the item for a product refund, please feel free to do so. We will get the product price refunded to you as soon as we recieve the return.

Thanks -
Kristen
Web Coordinator, PetSolutions


Did you find this review helpful? Yes No

Filter Results     apply changes
Standard Return Policy
  • Return for refund within: 60 days
  • Return for replacement within: 60 days
  • Restocking Fee: 0.00%

RMA Policy
    PetSolutions guarantees you will be 100% satisfied. Our dedicated staff of pet lovers and aquatic hobbyists are here for your every need. We back all of our products. If you are not happy with any product purchased from PetSolutions, simply return it for a replacement or refund within 60 days.
RMA instructions
    Please call Customer Service at (800) 737-3868 for a return authorization number. Your customer service representative will ask you to place this number on the outside of your return carton to speed up the processing of your return and any credits you may have. Shipping fees are not refundable, unless, of course you are returning defective merchandise or merchandise we shipped in error. Please note that we can only refund shipping costs for FedEx ground service or Parcel Post. Please do not ship merchandise back by other methods.

    All returned merchandise must be packed to avoid damaging in transit and needs to include all original packaging and paperwork in order to receive a refund, credit or replacement item.

    Your return will be received and inspected by our fulfillment center within 3 business days of receiving your return. After that has occurred, your refund will be processed, and a credit will be automatically applied to your credit card or original method of payment.
Shop by Region: United States | Canada | China
VeriSign Click for the BBB Business Review of this Computers - Supplies & Parts in Whittier CAThis site protected by Trustwave's Trusted Commerce program Inc500
Policy & Agreement | Privacy Policy  © 2000-2014 Newegg Inc.  All rights reserved.
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site. nassau