Skip to: |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

  • Wish List
  • Feedback
  • Help
Search all
Search
Home
Home > 
Review Center > 
Seller#: 0UHZRBI94UKCWH740

FOR SPARK TECHNOLOGY LIMITED. Seller Profile 0086-7686383629 Email This SellerEmail This Seller  See all products from FOR SPARK TECHNOLOGY LIMITED. See all products from FOR SPARK TECHNOLOGY LIMITED.

For returns only, please have seller name and RMA number ready when you call the number listed above. For other inquires, click “Email This Seller” button above.

Twins are the founder of For Spark Technology Limited in 2013 as a new brand branch of linkdz. Forspark incooperated with linkdz which established in 2008. Twins chose the name "forspark" because it sounded strong and special. We believe when performed using the appropriate methods, design can provide the good connection by an immediate hit with human in technological products. We are a small team has been working on a special idea to think difference.

For spark HDMI cable is the 1st product sparked our interest in design—a kind marketing deliverables for clients. It is just a moment to link — just one hand insert the plug into electronics display products at home and in office, school or car including mobile phones, PCs, PMPs, Ditital Still Cameras, Digital camcorder, Game Console, AV receiver, Blu-ray player/recorder, DVD player/recorder, STB(all), DTVs. But it is connection.

To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Review Summary (47 Reviews ): Rating + 4
OverallLast 2 WeeksLast 6 Months
Excellent Rating + 5 35 Reviews
newegg
74%
Good Rating + 4 5 Reviews
newegg
11%
Average Rating + 3 4 Reviews
newegg
9%
Poor Rating + 2 0 Reviews
0%
Very Poor Rating + 1 3 Reviews
newegg
6%

Please Note: Egg-rating is based on total number of ratings submitted by customers, who have the option not to submit written reviews. Total number of ratings may exceed the number of written reviews and affect the overall Egg-rating.

Filter Results     apply changes
Reviewer Seller Review
N/A
Order Date : 3/13/2015

Rating + 1 No delivery

I never received the delivery. Tracking says USPS delivered it on Sunday which USPS does not do. There is only email contact for this Chinese seller and we all know how well that goes. This seller has pushed all my negative buttons. I would not recommend this seller and would avoid them.
Seller Response:Dear Charles:

Have a nice day!

Firstly, we are appreciate your order of HDMI Cable from Forspark.

Secondly, i am extremely sorry for you did not received your package that you ordered from us.

As i checked the USPS tracking number 9361289878046117422727 as below links which shows delivered and left on your porch on Sundy.

https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tLabels=9361289878046117422727

For this case, we have contacted with them and the USPS who are willing to compensate for us so that we have reshipped a 8feet cable to you again

with Two Day Delivery Shipping Service for you with USPS tracking number 9374889878046115415000 for your information.

Your will receive your package within two days, kindly please wait with patience,your understanding and support are very grateful.

We are welcome you to communicate with us by email about your concerns at any time.

We want you have a happy shopping experience with Forspark.

Thank you very much.


Best regards
Lucy
Forspark


Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 2/12/2015

Rating + 5 Very quick shipping

I ordered an HDMI cable from this seller. The product shipped immediately and arrived very quickly.

Did you find this review helpful? Yes No

JA Kidder
Order Date : 1/21/2015

Rating + 4 More Than I Paid For

The cables actually work great. They are thick, solid, and connect snugly. I purchased them to resolve connectivity issues I was experiencing with substandard HDMI cables. As soon as my audio/video system was retrofitted with these cables, all the HDMI blackout issues went away. I would have given them 5 eggs, but I actually received the wrong cables. I ordered 3ft cables, but received 6ft. It may not seem like a big deal, but in the case of HDMI, shorter is always better. Obviously, 6ft cables are well within the recommended HDMI specifications, however I wanted to clean-up the snake-pit of wires behind my system. I'm sure New Egg would have gladly exchanged them, but I was eager to resolve my issues and finally enjoy uninterrupted home theater entertainment. With a little creative cable routing, I was still able to clean up the clutter, and everything is working great.

Did you find this review helpful? Yes No

DarkTalentGaming
Order Date : 1/8/2015

Rating + 5 Great seller

Emailed me consistently with updates , they didn't have the color i wanted so they emailed me right away to ask what color i would prefer. very awesome
Seller Response:Dear DarkTalentGaming:

Have a nice day to you!

Thank you for your time to write feedback to us!

We thank you very much for your recognition of our service, you satisfaction to our products and service are our great motivation to do the best for you.

We sincerely hope you would have a happy moment with our products in using, also, if there is any thing wrong please let us know at your first time, so that

we could address your concern in time.

Thank you for your time!

Thank you for your purchasing!

Wish you all the best!

Best regards
Tina
The Forspark Team


0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

Steve
Order Date : 1/4/2015

Rating + 5 OUTSTANDING !!

Outstanding product with lightning fast delivery and excellent communication.
Superb high quality braided HDMI cable !!
Seller Response:Dear Steve:

Have a nice day to you!

Thank you for taking out your valuable time in writing feedback to us!
We appreciated your postive feedback and your satisfaction of our products and service to Forspark Team.
We have been always striving for to do the best for our valued customer like you and we always endeavor to assist our customer with the best of our service,
so we can ensure that we fulfill all of their needs.

It has been a pleasure serving you today.Please write email to us for any questions at any time.
Thank you for your time and your support.

We love our buyer and we Forspark Team always be here for you!


Best regards
Alina
Forspark


0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

Joey
Order Date : 12/8/2014

Rating + 1 Wrong quantity

I ordered a 5pack set of HDMI cables: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=9SIA2PZ1JJ0730
Only three cables arrived when I received the package this morning
Seller Response:Dear Kawang Wong:

Great day to you.

We apologise for taking this inconvenience to you.
The missed two pcs of HDMI Cable has shipped please kindly follow with the tracking number is 9205590110058604108552 by USPS.
It would be take 3-5 days to deliver it to you place. We are sorry for this inconvenience again.

If you still have any concern please don't hesitate to contact us.

Thank you very much for your purchasing!


Best regards
Joey Zeng
The Forspark Team


1 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

H
Order Date : 6/5/2014

Rating + 3 GREAT Price, will be Back

Wi-Fi router is re-manufactured.
but it came with a USB cable instead of RJ-45 ,
it also had a SSID Already SET-UP (ONE LOVE)
It kept losing the SSID I set-up , until I Removed power and restarted
2ND DAY RUNNING FLAWLESS
WELL WORTH THE $18 !!!!
NEWEGG IS THE BEST !

0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

raha78
Order Date : 5/14/2014

Rating + 1 Wrong product

I did not get the product I ordered
Seller Response:Dear Furaha:

Great day to you.
Thank you very much for your feedback.
We are sorry to update the shipping information to you late.
We have checked with the Express company and your goods have delivered on 22 May 2014 as below information showed.
The goods were shipped from May 15 2014 from our warehouse since we got your order on May 14 2014, It took 7 days you
reiceived your order.

Many thanks for your waiting and understanding.

Should you have any questions please kindly let us know. We are very much value you shopping experience in our store.



Best regards
Joey
Forspark Team




Shipping Information
Carrier: UPS
Tracking Number: 1Z868YE4YN02620248
Delivery Estimate: May 22, 2014
Date Time Location Event Details
May 22, 2014 01:32:00 pm CA US Delivered
May 21, 2014 06:21:00 pm Riverside CA US Package arrived at a carrier facility
May 21, 2014 12:34:00 pm Riverside CA US Tendered to local postal carrier for final delivery
May 21, 2014 07:52:00 am Riverside CA US Package arrived at a carrier facility
May 21, 2014 05:30:00 am Riverside CA US Package arrived at a carrier facility
May 21, 2014 01:43:00 am Vernon CA US Package has left the carrier facility
May 20, 2014 11:15:00 am Vernon CA US Package arrived at a carrier facility
May 16, 2014 02:51:00 pm Hodgkins IL US Package has left the carrier facility
May 16, 2014 12:31:00 pm Hodgkins IL US Package received by carrier
May 15, 2014 07:12:13 pm Chattanooga TN US Package has left seller facility and is in transit to carrier


0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

Gor
Order Date : 3/23/2014

Rating + 5 So Far, So Good

Pros: Flexible enough to fish through tight spaces. Played conventional DVD as intended.

Cons: I've only had it in about two weeks, but no cons so far.
Seller Response:Dear James:

Great day to you.
Thank you very much for your positive feedback to our HDMI Cable.
We are very much your shopping experience in our store.
We hope our products and services could make you satisfied all the time.

Thank you all the time.


Best regards
Joey
Forspark Team


0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

BobbyFaithful
Order Date : 3/11/2014

Rating + 3 Don't order this cable if you need it quickly

I ordered this cable with rush delivery on March 10th and today is March 25th and I still have not received this item.
Seller Response:Dear Bobby:
Great day to you.
Please accept our sincere apologises as we take this inconvnience to you.
Please kindly check the Fedex Tracking No. 8040-6406-1570.The package is in Fedex Local Warehouse.
They have sent your goods by several times as you did not at home. We just called Fedex and they will
contact you by phone at daytime and it will be delivered on 26th March.
Or would you please call them by local phone numbler of Fedex is 800-463-3339 if you do not mind.

We are very sorry to take this inconvnience to you as our delay.

If you have any questions please kindly let us know. Thank you.


Sincerely Yours
Joey
The FORSPARK Team


0 out of 1 people found this review helpful. Did you? Yes No

Filter Results     apply changes
Standard Return Policy
  • Return for refund within: 30 days
  • Return for replacement within: 30 days
  • Restocking Fee: 10.00%

RMA Policy
    Return for refund within: 30 days
    Return for replacement within: 30 days
    Restocking Fee: Yes
RMA instructions
    1. Log onto your Newegg.com account and find your order in order history, click on 'Request RMA from Seller' Button next to the order information.
    2. On 'Compose Message Page', verify the order number you want to request return on the top of the page, choose 'RMA Inquiry' from the drop down menu, provide the item# (you can find on your order invoice e-mail) and the reason you want to return, and indicate you want to return for replacement or refund before click 'send message' button.
    3. Once our Customer Service Representatives receive your inquiry, it will take us 24 ¨C 48 hours to respond to your inquiry.
    4. Once our Customer Service has verified your order information and approved for you to send the merchandise back to us, you will be provided with Return Merchandise Authorization (RMA) number for your return through e-mail. The e-mail contains RMA number, RMA details and important return shipping instruction. Read the instruction carefully before you ship your return merchandise back to us.
    5. We strongly recommend you return your item in the same or similar packaging as they were delivered to you with all the original parts, accessories and menu/documentation included (any missing parts or accessories may result your return being rejected or your refund/replacement being delayed). Re-using the package your item came in is acceptable, as long as the packaging is in good condition and all previous addresses, tracking information and labels are removed.
Shop by Region: United States | Canada | China | Taiwan
VeriSign Click for the BBB Business Review of this Computers - Supplies & Parts in Whittier CAThis site protected by Trustwave's Trusted Commerce program Inc500
Policy & Agreement | Privacy Policy  © 2000-2015 Newegg Inc.  All rights reserved.
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.