Skip to: |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

  • Wish List
  • Feedback
  • Help
Search all
Search
Home
Home > 
Review Center > 
Seller#: 0UHG6RKMU6LN57A2C

BestChoice Seller Profile 800-3901119 Email This SellerEmail This Seller  See all products from BestChoice See all products from BestChoice

International seller. Newegg will be responsible for all RMA and general customer service.

Founded in 2004, we have indeed become successful as one of the biggest top sellers on top retail platform processing over 50,000 orders each day and shipping our products to our millions of customers worldwide. Yes, that’s millions of buyers: new buyers, repeat buyers, loyal buyers, all of whom have come to trust us as a website where each buyer receives the best prices and the best service on the Internet.

Refunds and Exchanges
If you are unhappy with your purchase, please contact us prior to leaving feedback and allow us the opportunity to rectify the situation. We care about our customers, and want each and every one of you to be happy with your purchase and our service.


Additional Policies and FAQs

Our goal is to give you the best product and service possible.

To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Review Summary (44 Reviews ): Rating + 3
OverallLast 2 WeeksLast 6 Months
Excellent Rating + 5 26 Reviews
newegg
58%
Good Rating + 4 0 Reviews
0%
Average Rating + 3 2 Reviews
newegg
5%
Poor Rating + 2 2 Reviews
newegg
5%
Very Poor Rating + 1 14 Reviews
newegg
32%

Please Note: Egg-rating is based on total number of ratings submitted by customers, who have the option not to submit written reviews. Total number of ratings may exceed the number of written reviews and affect the overall Egg-rating.

Filter Results     apply changes
Reviewer Seller Review
hunsy
Order Date : 12/12/2014

Rating + 1 45 days and still nothing

Ordered two of these cords for Christmas 2014. Still haven't received them nor have I received communication from Newegg or this seller. Seems like retail theft if you ask me. HORRIBLE transaction...DO NOT BUY FROM THIS SELLER! BestChoice?...i think not!
Seller Response:Dear customer,

So sorry for this issue.Your item may be held by the customs or lost in the process of delivery by local post office without our control.

Please do not worry about it, if you are still interested with our products, we will arrange a reshipment to you. If not, we will process a refund to you. Which do you prefer?

We will try our best to make you satisfied. We hope you can believe that we are the reputable seller who deserves your trust.

Looking forward to your reply.

Kind regards,
Customer Service Dept.


Did you find this review helpful? Yes No

ML
Order Date : 12/30/2014

Rating + 1 White Keyboard & Mouse

Horrible! Cheaply made! Picture on NewEgg shows high quality. However, when arrived it is SUPER SUPER SUPER cra*py, flimsy, fragile and NOT EVEN WORTH $1. HORRIBLE! HORRIBLE! And NewEgg is a big scam! To cooperate with these kind of sellers and charges restocking fee?! Take people hard earning money and sleep well at night - inhumane.
Seller Response:Hi Michael,

Thank you for your comment.

Sorry our product brings so much trouble to you.

Would you please tell us the problem in detail so that we can help to sort it out? We promise to find you a good solution once we get your reply.

Thank you for your understanding and patience.

If you have any other questions, please feel free to let us know . We are very glad to help you.

Have a nice day:)

Your sincerely,
Customer Service Dept.


Did you find this review helpful? Yes No

RLNTEX@GMail.com
Order Date : 12/25/2014

Rating + 1 Portable Bluetooth Wireless Speaker Stereo TF Card Handsfree Cell Phone Grey

This Portable Bluetooth Wireless Speaker Stereo TF Card Hands-free Cell Phone Grey item that I bought was a (WiFi card and nothing more). It was not Bluetooth, nor did it have a speaker. It was not Stereo, not a TC card, wasn't hands-free, and had nothing to do with cell phones. Very freaking mad when I got it. I have bought 1000's of $ in merchandise from Newegg and have never had a problem they couldn't fix until now. Never again
Seller Response:Hi Robert,

Thank you for your comment.

Sorry our product brings so much trouble to you.

Would you please tell us the problem in detail so that we can help to sort it out? We promise to find you a good solution once we get your reply.

Thank you for your understanding and patience.

If you have any other questions, please feel free to let us know . We are very glad to help you.

Have a nice day:)

Your sincerely,
Customer Service Dept.


Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 12/25/2014

Rating + 5 Amazing Support

I bought an Xbox 360 HD from them which was broken in transit (which is in no way their fault there was nothing they could have done.) However, they were very understanding and gave me a full refund. Overall I was very happy with their service.

Did you find this review helpful? Yes No

Al
Order Date : 12/15/2014

Rating + 1 HDMI to VGA cable

Still don't have my cable seems like they could have walked it here from China faster.
May not shop on newegg again
Seller Response:Dear customer,

According to your tracking number, we found it was delivered on Jan 7, would you please ask your families or neigghbours to see whether they signed for it on your behalf?

If not, please contact us directly and we promise to find you a good solution.

Thanks for your understanding and patience!

Regards,
Customer Service Dept.


Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 12/9/2014

Rating + 1

The product picture on the website did NOT match the product we received. The Screen Earrings Holder was not a screen as pictured but a single metal bar with holes. Very disappointed!
Seller Response:Dear customer,

Thanks for your comment.

We are terribly sorry for the trouble caused to you.But would you please kindly send us the picture of item you received to us?Once we confirm that we did send you the wrong item, we promise to find you a good solution.

If you have any other question when you receive it, please keep in touch with us. We will try our best to give you satisfying service.

Sincerely,
Customer Service Team


Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 11/25/2014

Rating + 1 Horrible shipping. Avoid seller.

I would give zero eggs if I could.

Its been over a month and still no product. Avoid seller if possible.
Seller Response:Dear customer,

According to your tracking number, we found it was delivered on December 9, would you please ask your families or neigghbours to see whether they signed for it on your behalf?

If not, please contact us directly and we promise to find you a good solution.

Thanks for your understanding and patience!

Regards,
Customer Service Dept.


Did you find this review helpful? Yes No

George
Order Date : 11/25/2014

Rating + 2 Slow Shipping

Ships from China, very slow

Did you find this review helpful? Yes No

N/A
Order Date : 11/20/2014

Rating + 1 still waiting...

3 weeks...have not received item...
Seller Response:Dear Customer,

Thank you for your order.

According to your tracking number, we found your order has been delivered on December 1, would you please kindly go to your local post office to see whether it was there?

If not, please contact us , we will arrange a full refund or a replacement to you as you require .

Thank you for your understanding and patience.

BestChoice Seller
Kera


Did you find this review helpful? Yes No

raptozilla
Order Date : 11/17/2014

Rating + 5 Nothing I didn't expect

When I signed up, I knew this HD enclosure was going to take some time getting to me. That didn't bother me because I wasn't in a hurry to get the item. I had no problems otherwise as well - the item worked as advertised upon receipt and I didn't have to submit an RMA, which is something I cannot say for some other items I purchased from similar vendors.

Did you find this review helpful? Yes No

Filter Results     apply changes
Standard Return Policy
  • Return for refund within: 30 days
  • Return for replacement within: 90 days
  • Restocking Fee: 15.00%
This is our Standard Return Policy. Items covered by this policy (those products for which Newegg states "This item may be returned for a replacement or refund within 30 days only") must be returned to Newegg within 30 days of the invoice date for this policy to apply. “Return” constitutes receipt of the product by Newegg, and not the mere issuance of an RMA.

Shop by Region: United States | Canada | China | Taiwan
VeriSign Click for the BBB Business Review of this Computers - Supplies & Parts in Whittier CAThis site protected by Trustwave's Trusted Commerce program Inc500
Policy & Agreement | Privacy Policy  © 2000-2015 Newegg Inc.  All rights reserved.
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.