Skip to: |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

Sign up today for a 30-day free trial of Newegg Premier
  • Shipping Destination: United States
  • Wish List
  • Feedback
  • Help
Search all
Search
Home
Home > 
Computer Hardware > 
Computer Accessories > 
Cables > 
Audio / Video Cables > 
HDMI Cables > 
Syba > 
Item#: N82E16812186029

SYBA SY-HDM-MM15 15 ft. HDMI to HDMI Cable M-M

  • 2 Connector Number
  • Black
  • M-M
  • Pin It
  • Email this page
ICON Loading...

Learn more about the Syba SY-HDM-MM15

General

Brand
SYBA
Model
SY-HDM-MM15
Type
HDMI to HDMI
Color
Black

Spec

Length
15 ft.
Connector Number
2
Terminal Gender
M-M
Specifications
HDMI Male to HDMI Male Cable
Gold Plated Connector
RoHS

Quick Info


Customer Reviews of the Syba SY-HDM-MM15

Do you own this product? Write a Review

ICON Loading...

Filter Results

Go
  • Jake C.
  • 11/19/2012 7:36:06 PM
  • Tech Level: Somewhat High
  • Ownership: 1 day to 1 week
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsNot a good cable, be forewarned!

Pros: Absolutely none.

Cons: I hate leaving bad reviews, but the cable didn't work with any of the 4 devices that were already hooked up with an HDMI connection. One being from a computer to a LED monitor that when connected acted like it wasn't connected at all, had absolutely no picture. Two being from the same computer to an LCD TV which had white noise for sound and picture with green lines scattered on the screen. Three being from the DVD player to the LCD TV with the same white noise for sound and picture without the green lines. Four being from the PS3 to the LCD TV which had white noise for sound a picture and would cut out to a black screen intermittently. For all of these connections all I did was swap HDMI cables and had the issues as stated, when I switched them back all the connections were good and as they were supposed to be.

Other Thoughts: Listen to all of these bad reviews because it could save you a few bucks. I read these bad reviews and figured I'd give it a try, but I should have just went with a different brand. It's not worth to send back so I just bought another cable from a different manufacturer.

Manufacturer Response:

Dear Customer,

It sounds like there is a bad cable, or missing/bended pins inside the connectors.

We do try to offer the highest quality products possible. In your case, please contact our customer service for a free replacment.

Our technical support team is available to help 9am-5pm M-F. Feel free to contact us during those business hours at support@sybausa.com

SYBA offers an on-line RMA form, the user can easily fill out the form and submit it for a quick RMA return and exchange. It is SYBA's policy to answer all customer inquiries within 24 hours (M-F)

Thank you for purchasing one of our products, and for leaving us your valuable feedback. We value all positive and negative feedback.

Regards, SYBA CST 12062012

Did you find this review helpful? Yes No

  • Eric C.
  • 10/7/2012 9:36:36 PM
  • Tech Level: Somewhat High
  • Ownership: less than 1 day
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsSYBA Model SY-HDM-MM15 15 ft. HDMI to HDMI Cable M-M

Pros: arrived quick.

Cons: It did not work at all would plug in try to connect and fail it would sit on a black screen with no connection.

Manufacturer Response:

Dear Customer,



We do test all of our cables. Please check the DVD player output setting and TV input setting.

Our technical support team is available to help 9am-5pm M-F. Feel free to contact us during those business hours at support@sybausa.com

We are more than happy to provide all of our customers with a prompt exchange whenever a product becomes defective.

SYBA offers an on-line RMA form, the user can easily fill out the form and submit it for a quick RMA return and exchange. It is SYBA's policy to answer all customer inquiries within 24 hours (M-F)

Thank you for purchasing one of our products, and for leaving us your valuable feedback. We value all positive and negative feedback.

Regards, SYBA CST 10162012

Did you find this review helpful? Yes No

  • Steve G.
  • 9/28/2012 8:06:58 AM
  • Tech Level: Average
  • Ownership: less than 1 day
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsJunk

Pros: can use to tie up trash when throwing away.

Cons: Useless does not work. Waste of money. Not even worth sending back

Manufacturer Response:

Dear customer,

We would like to inform all of our customers to contact SYBA for any issues related to our products. We would love to hear from you, and to help you make the product work for you.

Unless the cable is damaged, most likly the none display problem is because output device has not been correctly selected on TV or computer.

Our customer service personel should be able to assist you, or to help exchange a new cable at no cost to you.


Our technical support team is available to help 9am-5pm M-F. Feel free to contact us during those business hours at support@sybausa.com

We are more than happy to provide all of our customers with a prompt exchange whenever a product becomes defective.

SYBA offers an on-line RMA form, the user can easily fill out the form and submit it for a quick RMA return and exchange. It is SYBA's policy to answer all customer inquiries within 24 hours (M-F)

Thank you for purchasing one of our products, and for leaving us your valuable feedback. We value all positive and negative feedback.

Regards, SYBA CST 10082012

Did you find this review helpful? Yes No

  • OMAR E.
  • 8/15/2012 6:30:53 PM
  • Tech Level: Somewhat High
  • Ownership: less than 1 day
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsDO NOT BUY IT

Pros: VERY BAD

Cons: I GOT 5 OF THIS CABLES AND NOT ONE WORKED FINE, I TRIED MY PC, PS3, STREAMING SYSTEM FROM SONY, AND MY CABLE BOX. DO NOT BUY IT

Manufacturer Response:

Dear Customer,

Please contact SYBA technical support team as soon as possible. We do test all of our cables in the manufacturing facility. It is very important for SYBA to manufacturer and sell quality products to all of our customers.

We would like to find out the following when you contact us:

1. Are you trying to display to a LED TV?

2. When you said "not one worked fine", does it mean the quality of the display is not fine, or just no display at all for all 5 cables?

We are more than happy to provide all of our customers with a prompt exchange whenever a product becomes defective.

SYBA offers an on-line RMA form, the user can easily fill out the form and submit it for a quick RMA return and exchange. It is SYBA's policy to answer all customer inquiries within 24 hours (M-F)

Our technical support team is available to help 9am-5pm M-F. Feel free to contact us during those business hours at support@sybausa.com

Thank you for purchasing one of our products, and for leaving us your valuable feedback. We value all positive and negative feedback.

Regards, SYBA CST 10182012

Did you find this review helpful? Yes No

  • Mark B.
  • 8/13/2012 2:41:02 PM
  • Tech Level: Somewhat High
  • Ownership: less than 1 day
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsBad

Pros: Low price

Cons: Bad signal

Other Thoughts: I used this cable to connect my game console to my HDTV. The sound was OK from what I could tell, but there were green dots all over the screen so the signal must have been bad. I tried using a different HDMI cable that I have and it worked perfectly.

Manufacturer Response:

Hi Mfbrown86

We are sorry you experienced green dots while using this cable. This could have been caused by the cable not properly making contact with your gaming console and HDTV. Please make sure the cable is securely connected to your HDTV and Gaming system.

Thank you for purchasing one of our products, and for leaving us your feedback. We value all positive and negative feedback.

Feel free to contact us anytime @ support@sybausa.com

Regards, SYBA CST 09062012

Did you find this review helpful? Yes No

  • Anonymous
  • 7/13/2010 5:15:38 AM
  • Tech Level: High
  • Ownership: 1 day to 1 week
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsBad cables - decent price

Pros: None

Cons: The first cable I ordered was tested on two different LED Flatscreen tv's, with two different DVD players, (1 Bluray one regular), and two different laptops.
The cable worked fine with the Bluray player, but started with snow which cleared up after the movie started.

Called Newegg and requested they send a replacement.

The replacement was tested with the same equipment and still only worked with the Bluray player.

Called Newegg and asked for a refund.

Other Thoughts: The price is great, but if the cable doesn't work it's useless. I've used other cables from Syba with no problems, but quality control seems to be poor on this product.

Manufacturer Response:

Dear Customer,

We apologize for the inconvenience this may have caused you. We try to provide the most reliable products to our customer and all our products come with at least 3 years warranty. Please don't hesitate to contact us at support@sybausa.com for replacement or if you have any question.

Regards,
Syba Customer Service 072210

Did you find this review helpful? Yes No

  • Eric M.
  • 6/15/2010 3:48:03 PM
  • Tech Level: Average
  • Ownership: 1 month to 1 year
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsBad cable

Pros: Decent Price

Cons: Had it for a spare at first. I ordered a Blue ray player this last week and when i went to hook it up, it was sending a bad signal. Tested it with another cord and then everything worked fine.

Other Thoughts: Perhaps just a lemon?

Did you find this review helpful? Yes No

  • David H.
  • 3/7/2010 7:55:08 PM
  • Tech Level: Somewhat Low
  • Ownership: 1 month to 1 year
  • Verified Owner

1 out of 5 eggsbad cable

Pros: newegg is great

Cons: cable is faulty,.. bad quality.

Other Thoughts: pinching pennies catches up with you.

Did you find this review helpful? Yes No

  • enrique C.
  • 2/10/2010 9:14:04 AM
  • Tech Level: Average
  • Ownership: 1 day to 1 week
  • Verified Owner

1 out of 5 eggs

Pros: fast shipping newegg customer service

Cons: cable did not worked when arrived maybe i got a bad one.... :(

Other Thoughts: thanks to newegg customer service i order a new one the very next day they refund my money....:)
thanks newegg

Manufacturer Response:

Dear Customer,

We apologize for the inconvenience this may have caused you. We try to provide the most reliable products to our customer and all our products come with at least 3 years warranty. Please don't hesitate to contact us at support-us@syba.com for replacement or if you have any question.

Regards,
Syba Customer Service 0212

Did you find this review helpful? Yes No

  • Mike M.
  • 12/29/2009 6:40:23 AM
  • Tech Level: Somewhat High
  • Ownership: 1 day to 1 week
  • Verified Owner

1 out of 5 eggs

Pros: Fast Shipping, Low Cost

Cons: Does not do anything above 1080i in my case, and it is finnicky at that. CEC cuts in and out. At 1080p nothing passes. Avoid this cable if possible.

Did you find this review helpful? Yes No

ICON Loading...

Send It As A Gift!

gift services details
Are you an E-Blast Insider? Subscribe Newegg e-Blast
PayPal
Shop without retyping payment details. Secure shopping made faster.
Check out with PayPal.

Home
Home > 
Computer Hardware > 
Computer Accessories > 
Cables > 
Audio / Video Cables > 
HDMI Cables > 
Syba > 
Item#: N82E16812186029
Related Products
General Brand SYBA Model SY HDM MM30 Type ...
2 Connector Number Black ...
Shop by Region: United States | Canada | China
VeriSign Click for the BBB Business Review of this Computers - Supplies & Parts in Whittier CAThis site protected by Trustwave's Trusted Commerce program Inc500
Policy & Agreement | Privacy Policy  © 2000-2014 Newegg Inc.  All rights reserved.
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site. nassau