Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

SELLER ACCOUNT DEACTIVATED: This seller is no longer affiliated with Newegg.com.

Global seller enrolled in Newegg Return Service. Newegg will be responsible for processing RMA and general customer service.

How to Track your package

We use the different shipping methods and normally it will take 5~15 business days ,please follow below to track your package

(1) If your tracking number is "LN......",please visit this website below to track the information (this is the Epacket tracking number,we ship by this)
http://www.ems.com.cn/english.html

(2)If your tracking number is ".......CN" ,please visit this website below to track the information:
http://www.17track.net/

(3)If your tracking number is ".......SG" .please visit this website below to track the information:
http://www.singaporepost.com

(4)If we ship your items via DHL,you can track your package in the official website :
http://www.dhl.com

Warranty & Return:
If you received an incorrect, damaged, defective, or item not as described, please contact us first, we can send you a replacement on our cost.
You did not need to return it, you can keep it.

  • Feedback
  • Returns Policy
60 Reviews (45% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 30
Dadrien P.
Ordered on 2/27/2016
3/12/2016 4:07:33 PM
Fast shipping. Well packaged.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Tamara A.
Ordered on 12/25/2015
Shipping Error - Fixed - 2/24/2016 4:43:08 AM
I had issues with the shipping, but worked it out in a timely fashion, with good customer service!
I plan to buy from Good Service again!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/17/2015
Order at your own risk 12/24/2015 10:10:33 AM
They sent me the wrong item and then it took over a month to reach newegg and for them to contact seller. Then another week for the seller to respond. After they finally said they'd send the right item they bothered me daily to change the feedback.
Good Service Response:
This customer is a cheater.
We sent him the size not correct first, we admit our mistake.
After we contact him and found this mistake, so we reached an agreement to resend him a new one, we agree he did not return the wrong size one.
And he promise to change the feedback after he receive it.
However after he receive it, he asked us to refund the money to change the feedback.
He said we sent him wrong item, we asked him to take a picture for the item to show it, but he did not.
Obviousely this guy just want to cheat the product and money.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 3/30/2015
Really poor at communicating status 4/10/2015 10:37:25 AM
I placed an order over 10 days ago, the order status showed as Shipped within 2 days. I have not received any shipping notifications or tracking numbers. This will be the last time I order from this company. Hopefully... someday... my order will show up.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
fire1dc
Ordered on 12/29/2014
SD reader works, USB 3 NO 1/21/2015 11:44:13 AM
SD reader works great, USB 3 does not work, driver That came in box, crashes Windows 7 - 64 system, worthless.. No access to help or customer service.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jet
Ordered on 12/8/2014
Broken/Cheaper quality than picture 12/24/2014 8:56:55 PM
This came to me broken in the package. The picture on the page is not the same one they sent me. The one i received was a much cheaper version. The pic shows an on/off switch on the outside of the unit and says it needs 3 AA batteries. The one i received had no outer switch only a switch on the inside of the unit, which makes it difficult since you have to take it apart to turn it on or off. Also, this unit only takes 2 AA batteries. The Inside of this does not look like the other insides of every other Mocoro Mop Ball i can find on the internet. Seems like a cheap knockoff in a Mocoro box. On a positive note, it came in the mail much faster than expected.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 10/28/2014
11/19/2014 5:56:35 AM
I realized that my new lunatic Taktik case for iPhone was going to be a fake (shipped from China). I requested an RMA. So I had to pay to ship it back, then I was charged a 5 dollar restocking fee. So I lost one third of the purchase price. For a fake from China. Shame on you Newegg. Why do you sell fake stuff to begin with. If you could at least state that it is a knock off!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Chad
Ordered on 10/23/2014
Great Items. Great Price! 11/12/2014 8:30:33 PM
First time ordering from Good Service and they did a great job. The items are awesome and the price was great. Thanks so much!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Ronald
Ordered on 10/6/2014
Good Seller 10/19/2014 11:11:52 PM
The item was exactly as described except it actually looks better in person that the photos make it look. Shipping was within the range given on the item listing and was delivered within the first half of the range. All in all, a good experience. I'm getting another of the same item from the same seller.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Ken Reddinger
Ordered on 9/22/2014
wrong cable 10/15/2014 4:19:10 AM
The cable isn't what I expected for what I wanted it to work for. I wanted to connect my laptop from a USB port to an HDMI TV port, but only designed for cell phones, and it doesn't even work with mine.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 7/23/2014
Headphones 8/18/2014 7:11:07 AM
Do not order from this company. They are horrible!!! Not only was my order never recieved but the company didn't even respond to my order inquiry.
Bottom line , don't waste your time with these guys
Good Service Response:
When customer place the order, we have messaged him we do not have the red color in stock, and asked him whether we can send other color instead, but he did not reply. We have send him at least five messages, he did not reply us. Never contact us! We never receive any message from him. So we dare not ship his order. I do not know why he said we did not reply him. We only get a message from Newegg, Newegg told us the customer want a refund, so we agree to give him a refund.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Greyoger
Ordered on 7/31/2014
Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 Bluetooth Keyboard / Case 8/17/2014 3:01:30 AM
Item arrived within the specified time and in good condition, considering the distance it traveled and the rather frail nature of the item I must say I am completely satisfied with the shipper Good Service and would recommend this shipper.
Good Service Response:
Thank you , dear friend. Your feedback is very important for our business. Hope we have more chance to serve you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
happy
Ordered on 6/26/2014
Awesome 7/14/2014 9:36:50 AM
Superfast shipping and well packaged!
Good Service Response:
Thank you , dear friend. Your feedback is very important for our business. Hope we have more chance to serve you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
jin
Ordered on 6/14/2014
I havn't received my order yet 7/8/2014 8:02:40 PM
I havn't received my order yet
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jim
Ordered on 3/5/2014
HD Camera Spy glasses arrived 4/3/2014 3:02:50 PM
I box came in in about 10 or 12 days, and was just as described. The glasses worked fine, i just charged them up, added a memory card. and started filming.
It takes practice to learn how to hold you head to center the person the in video but I have it down now.

The recorded audio sounded pretty good.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
JackTheHacker
Ordered on 2/24/2014
Wireless charger 4/3/2014 1:34:27 PM
Excellent product, prompt shipper, would buy again.
Good Service Response:
Thank you , dear friend. Your feedback is very important for our business. Hope we have more chance to serve you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 1/25/2014
2/17/2014 9:45:48 AM
I have not yet received the product.....
Good Service Response:
Hello, dear friend

We checked your order, you have received it.
Could you please change the feedback??
If you need us to do anything, we will try our best to help you.

Best regards
Cathy
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 1/5/2014
Broken quickly 2/17/2014 8:02:27 AM
It is a beautiful keyboard and mouse combo. But I have a few complaints:

1. If you're buying this for a linux machine, the mouse cannot be paired easily.

2. The up arrow key popped off very soon after purchase. The is no easy way to snap it back on.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Bsoul
Ordered on 1/3/2014
Arrived Defective 1/31/2014 3:12:21 PM
Item arrived defective.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/15/2013
1/29/2014 1:15:09 AM
I ordered an item in mid-December and received it from China about four weeks later. It arrived without any instructions, warranty or other written materials. It was impossible to understand how to set up or use the item. I'm returning it and hope I can at least get my money back after a very frustrating experience.
Good Service Response:
This R09 headset is easy to use.
So it does not have the manual.
In my overview and pictures, the package not include the manual.
If you do not know how to use, you can contact us first, not only leave a negative feedback!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.