Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

Feature Products

Hawk Tenor Saxophone Lacquer Finish with Case, Mouthpiece and Reed
  • $999.00
  • $429.95 
  • Save: 57%
  • Free Shipping
Hawk Tenor Saxophone Lacquer Finish with Case, Mouthpiece and Reed

Hercules Single Guitar Stand With Adjustable Back Rest
  • $75.99
  • $52.99 
  • Save: 30%
  • Free Shipping
Hercules Single Guitar Stand With Adjustable Back Rest

Rico Eb Clarinet #3 Reeds (25 to a box)
  • $86.50
  • $44.95 
  • Save: 48%
  • Free Shipping
Rico Eb Clarinet #3 Reeds (25 to a box)

Hercules Alto Flute Stand with Bag
  • $46.99
  • $32.99 
  • Save: 30%
  • Free Shipping
Hercules Alto Flute Stand with Bag

Hohner C Soprano Wood Recorder Natural 9522
  • $69.95
  • $54.95 
  • Save: 21%
  • Free Shipping
Hohner C Soprano Wood Recorder Natural 9522

Monday to Friday from 9:00 AM to 5:00 PM PST Saturday and Sunday we are closed.

Thank you for visiting PlayMusic123!

Our company was founded on September of the 2003 in Los Angeles, CA. Since then, we have successfully shipped more than 350,000 orders. Whether you are looking for guitars, basses, violins, cellos, wind instruments, band instruments, microphones, accordions, speakers or any other musical instrument, we have exactly what you are looking for. Our Mission is to offer the best prices and selection on musical instruments along with an excellent customer service.

For PlayMusic123 Excellence is not a quality is an obligation, we pride ourselves in bringing you these quality products at great low prices and service.

What makes us different from the rest?

We are music lovers, but customer listeners as well. We share the customer first mentality which has allowed for the success we’ve had. Our commitment of providing the best customer experience makes us who we are.

Unlike many other companies, we stock our own inventory and are able to provide accurate and prompt service.

Our broad knowledge in the music business, for over 20 years now, has allowed us to accommodate customers all over the globe. PlayMusic123 ships internationally.

When you purchase from PlayMusic123, you are getting exclusively Brand New products for pennies on the dollar. We never sell seconds nor do we sell defective or used products.

Why shop at PlayMusic123?

Two simple words. LOW PRICES! Let's face it, everybody wants a bargain and our purpose is to give it to you. Our ability to source products allows us the opportunity to pass huge savings to our customers. We sell musical instruments found in retail stores for up to 70% off.

In addition to our low prices, we have built a stellar reputation for speed, quality, and superb customer service. PlayMusic123 is now privileged to have a great customer base and an AMAZING inventory of Musical instruments.

Everyday Low Price Guarantee
100% Satisfaction Guarantee
45 Days Satisfaction Guarantee

All of our products are available for a limited time and sell out quickly. So come visit us often to check out our latest specials and price reductions.

If you aren't sure what you need, or cannot find what you're looking for, please contact customer support and we'll be happy to answer any of your questions.

We thank you for visiting these pages and we expect that your visit in our store can be the best possible experience.

For any questions or queries, please email us at Sales@PlayMusic123.com

  • Feedback
  • Returns Policy
45 Reviews (69% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
3 egg
0
0%
Reviews 1-20 of 27
Spearol
Ordered on 9/27/2013
Love this company! 10/7/2013 6:29:07 PM
I sent these guys a note from the Newegg website and they called me on the phone immediately. I had made a mistake, but the guy was super nice. I just can't believe he called me when he knew that it was my mistake. Wow! I will make a point to use this company from now on.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
JRW
Ordered on 12/7/2012
PlayMusic 123 Review 1/1/2013 8:48:37 AM
Avoid this company at all costs, I ordered on Dec. 7th and after several emails was informed my package was lost. On Dec, 18th I was offered a replacement or refund. After asking for a replacement I did not receive a reply. I sent several more emails that went unanswered and finally on December 29th I was told that they had already issued a refund. Strange thing is that I'm still waiting on my refund. I've read several other reviews that seem to indicate the same type problem. BUYER BEWARE.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Disappointed Shopper
Ordered on 11/26/2012
Worst Shipping Ever! 12/17/2012 5:12:32 AM
Ordered my 5 year old's first electric guitar, which was to be a special gift from Santa this year! He has been asking for one and I couldn't wait for him to be surprised.

Well, imagine my surprise when we come back from the supermarket one day and there on our front porch is the electric guitar! It had been shipped to us with NO OUTER CARTON. It was the regular manufacturer box, with the artwork and pictures of the guitar all over it.

My son was happy to see a guitar sitting in front of our house, but I was mortified because it could not be a Christmas present now!

This was a very irresponsible way to ship the item for a number of reasons.

1. Items should be shipped with some sort of outer carton for protection.

2. Everyone in the world can see what it is. Since it was left on my doorstep while I was not home, it is just screaming to be stolen!

3. Somebody at this company should have realized that at Christmas time, they were potentially ruining a surprise for a child.
PlayMusic123 Response:
All items we sell are shipped inside a corrugated box for protection. Fedex damaged the item you received and they removed the outer box upon delivery. None of the contents were damage but the driver discarded the packaging. We have filed a claim with FedEx for such incident.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Seth
Ordered on 3/20/2012
Unsatisfying Experience 12/14/2012 12:34:22 AM
I was suggested AT2020 microphone by a friend which I promptly bought at this store. Unfortunately the product page was improperly labeled and offered almost nothing in the way of technical specs, so there was no way to tell whether it was the XML or USB model before actually receiving the item. When it arrived I discovered that it was the wrong connection type. When I tried to get a refund however they refused to take any responsibility responsibility even when I pointed out that they didn't label the item properly. After a few days without success I was feeling pretty ripped off but to top it all off they wouldn't even send the microphone back.

I lost over $100 and I don't even have a microphone that I could have given to someone who would have actually used it. As said in the title, it was a very unsatisfying experience
PlayMusic123 Response:
We are very sorry for any inconvenience. This Microphone is available in 2 versions, USB and XML, the listing is not label incorrectly you simply ordered the wrong item and avoid responsibility. We have issued a full refund including shipping costs.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
ovil
Ordered on 3/30/2012
Thanks 4/13/2012 7:19:43 PM
Great item and fast shipping
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Lisa Greaves
Ordered on 3/14/2012
PlayMusic123 UPDATE 4/12/2012 8:49:08 PM
PlayMusic123 feedback response: "Seller Response:Dear Customer, We apologize for any misunderstanding. All our 3/4 cellos cases did not have wheels as pictured, they were placed as OUT OF STOCK and that is the reason you were informed they were out of stock. Your order has been canceled and refunded. We apologize for any inconvenience."

I have been told twice that my refund was issued and I still have not gotten my money back!! Tired of the run around!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
lldumm
Ordered on 3/30/2012
Excellent Product and service 4/2/2012 5:43:30 PM
The quality was bigger than the price, & the picture as seen with the case showed the item I received...I love it
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Paul
Ordered on 3/30/2012
Great Service 4/2/2012 5:42:04 PM
All OK. Thanks
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Lisa Greaves
Ordered on 3/14/2012
PlayMusic123 3/28/2012 7:10:02 PM
Emailed to see where the case was after days of waiting for the tracking info to update after no response I called, was told by Manuel they were out of stock and my money would be refunded and should be back in my account in 2-3 days. That was 7 days ago, still no refund. Got an email the day after I called in response to the one I sent saying that the cases didn't have wheels as pictured so they were inspecting them and would ship them within 24-48 hours. I found it rather shady that I got two different stories and an email saying the case would ship the day after I was told I'd get a refund. No case, no refund. I'm one very, very unhappy customer.
PlayMusic123 Response:
Dear Customer, We apologize for any misunderstanding. All our 3/4 cellos cases did not have wheels as pictured, they were placed as OUT OF STOCK and that is the reason you were informed they were out of stock. Your order has been canceled and refunded. We apologize for any inconvenience.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
July
Ordered on 2/21/2012
Selling items don't have to ship (UPDATE) 3/12/2012 7:07:44 PM
The refund process was completed, at the end it was good, seller kept in contact by mail during all refund process. I still consider to buy at playmusic123.com in my future orders.

The refund process was fast after they know really what happened, the shipping status added more confuse to my order. But I'm satisfied now.

Honest seller.

Thanks,
Julio S.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
July
Ordered on 2/21/2012
Selling items don't have to ship. 3/8/2012 6:53:10 PM
Be carefully about buying at playmusic123, my item never was shipped to me and I had called, and called and cannot have my money back.
it's a pain getting your money back. I'm still waiting for.
PlayMusic123 Response:
We apologize for any inconvenience. The special color you requested was out of stock. We issued the cancellation immediately, keep in mind that CC transactions are not handle by our company and we are sorry for any delays. We have sent you an email with the confirmation of your refund by NewEgg.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
KellyCoinGuy
Ordered on 1/15/2012
Slow Shipping 1/31/2012 11:39:35 AM
It's been 16 days since I put my order in. The tracking number says it's been delivered, BUT OVER 2000 miles away. Newegg gave me a number to call. I called, I got put on hold, then told to leave a message. Finally, they called back and said the tracking number was wrong, and that the package would be here soon. They did not provide me the correct tracking number and the reeds STILL are not here. While LaVoz reeds are great, this seller is inexperienced or incapable of conducting online business.
PlayMusic123 Response:
Your order has been delivered and signed for. We identified that you provided an INCORRECT shipping address and we cannot be responsible for that. We are very sorry for this inconvenience, we have shipped a replacement even though this was your mistake, and we recommend you take responsibility of your errors.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Susan
Ordered on 1/1/2012
Flute 1/19/2012 12:34:08 PM
Absolutely love my new flute! It's been 32 years since I've played and it was a wonderful experience to get such a beautiful instrument! It was right in tune with the Church piano...now it's time to practice, practice, practice!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Trumpeter's Mom
Ordered on 12/15/2011
Trumpet 12/30/2011 10:25:02 AM
My son loves his new trumpet. The sound is rich and clear. It is also made from very good materials. The case is a nice handling size for shoulder or hand-held carrying.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/23/2011
Fluglehorn 12/26/2011 6:51:58 AM
Excellent service and quality. Speedy delivery.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/3/2011
12/21/2011 9:33:02 PM
When product was not available in color choice we had ordered they substituted with a differant color so we could have the product for Christmas. They even were nice enought to call and ask before they did.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
flugelhorn
Ordered on 11/23/2011
playmusic123 12/3/2011 10:09:55 AM
Best deal, best service! Speedy delivery. Fast customer service response. Exactly what I ordered in perfect condition.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/6/2011
Sax 11/30/2011 1:56:47 PM
Shipped very quickly. Item (sax) was exactly as described. Thank you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 4/5/2011
Lack of Quality 11/23/2011 9:45:22 PM
Do not waste your money on this seller.

The guitar was supposedly able to be tuned but that is not true because the strings do not stay tight.

I would recommend spending a few more dollars on a ukulele of much better quality from guitar center.
PlayMusic123 Response:
We are very sorry you are not satisfied with your order. You ordered a Toy guitar ($19.95), these guitars are toys and they are NOT made to be tuned as a regular guitar. As stated in the product description this is a toy guitar to “Pretend to Play”. We are very sorry we could not meet your expectations.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 4/5/2011
Waste of Money 11/23/2011 9:05:40 PM
I thought this would be a nice little guitar for my daughter but it turned out to be a complete waste of money. Now i know to never buy cheap instruments through PlayMusic123.

If you are looking to purchase this guitar for a child, I would recommend spending an extra $10 towards a ukulele from Guitar Center.
PlayMusic123 Response:
We are very sorry you are not satisfied with your order. You ordered a Toy guitar ($19.95), these guitars are toys and they are NOT made to be tuned as a regular guitar. As stated in the product description this is a toy guitar to “Pretend to Play”. We are very sorry we could not meet your expectations.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.