Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

ShopTronics is dedicated to providing our customers with the best service possible! We will continue to strive to make ShopTronics your first choice for the best products, lightning fast shipping, and superior customer service. We've partnered with world leaders in technology and security to provide you with an easy to use, fully interactive and secure on-line shopping experience.

• Low low prices, all year round
• Courteous, knowledgeable and professional sales personnel
• Brand new and factory fresh merchandise
• Thousands of satisfied customers
• Next business day shipping
• All orders are double boxed and securely packaged
• Toll free customer support
• Quality name brand products
• Order confirmation & shipment notification with tracking information
• All items in stock & ready to ship
• All items new with full warranty
• No high pressure sales tactics
• Highly rated customer service
• Recruitment of experienced & enthusiastic team members
• Competitive pricing
• Instant access to sales & service specialists during business hours
• Prompt service and repair

We understand that you want to be part of the process throughout the order and delivery of your order. We always strive to provide you the best shopping experience possible. You will know the status of your order every step of the way – in real-time. We believe that it is important for us and you to know your order status from the moment your credit card is submitted for authorization and verification, to the arrival of your product at your doorstep.

Tracking number: You will receive your tracking number once your order has shipped from our warehouse where the item(s) has been accurately picked, securely packed and shipped in a professional manner. You can track your package via the tracking number we email to your supplied email address.

Shipping Policies: Orders placed before 12:00pm (Eastern Time) may take up to 1 business day for processing before shipping out. Delivery times are stated in business days, and do not include order processing times. Our shipping providers do not deliver on Saturdays, Sundays, or holidays. All orders must be shipped by designated carrier service (no will-call or pick-up) and deliveries may require signature for release.

Ground Shipping: Routinely delivered within 2-7 business days. Please note that these are only approximate delivery times as provided to us by the shipping carrier. For faster delivery time, select Second Day Air or Next Day Air. Orders may take up to 1 business day for processing before shipping out.

2nd Day Air (Expedited): Routinely delivered within 2 business days. Please note that these are only approximate delivery times as provided to us by the shipping carrier. Orders may take up to 1 business day for processing before shipping out.

Next Day Air (Express): Routinely delivered within the next business day. Please note that these are only approximate delivery times as provided to us. Orders may take up to 1 business day for processing before shipping out.

Additional Shipping Information: All shipping prices are quoted in U.S. dollars. C.O.D. orders cannot be accepted. ShopTronics does NOT ship to PO boxes, APO/FPO. Overseas addresses. All items are shipped insured. Once your order has been shipped, you will receive confirmation including your tracking number to track your order online. We can not guarantee delivery times and quoted delivery times are for guideline purposes.

Shipping Costs: Shipping costs are calculated based on total weight, dimensions, and distance of your order to your destination.

Most items sold on the Internet are packaged for display by retailers, not to be shipped individually. Therefore, we take great care in double boxing and securely packaging your order for shipment to protect it on its journey to you.

  • Feedback
  • Returns Policy
On-Time
Delivery
100.00%
Product
Accuracy
100.00%
Customer Service
Statisfactory
100.00%
121 Reviews (76% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 24
Anonymous
Ordered on 6/20/2017
7/9/2017 6:28:53 PM
Product as advertised. Delivered promptly
  • Yes
  • Yes
  • Yes
Did you find this review helpful?
Jaylen T.
Ordered on 4/27/2017
Awesome 5/23/2017 1:44:58 PM
My couch is about a foot from the wall and my head when listening is about two feet. Before I was using the polk t15s as my surround channel in a 5.1 setup. My setup consists of monitor 60s,cs10,&psw 10. With these mounted behind my couch 6 feet up our 9 foot ceilings, it sound downright awesome. It blends surprisingly well with my polk setup and creates a much better surround experience than the t15s every could. Definitely recommend buying these speakers.
  • Yes
  • Yes
  • Yes
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 5/3/2017
Great Way to display 5/19/2017 6:14:08 AM
Item arrived quickly as described.
  • Yes
  • Yes
  • Yes
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/31/2016
1/22/2017 6:29:12 PM
Super fast shipping, Item arrived in mint condition, very easy transaction with no complaints. Will shop from again for more replacement items.
  • Yes
  • Yes
  • Didn't contact
Did you find this review helpful?
chris w.
Ordered on 6/23/2016
No RMA recieved from seller 7/17/2016 12:25:25 PM
The product arrived broken and I have been trying to get an RMA and nothing has happened. What do I do?
ShopTronics Response:
Hello Chris, thank you for your feedback. We do apologize for any concern or inconvenience. With looking into the situation, I can see that we have multiple attempts made to reach you to obtain additional detail to process your return, but have not received a reply. To complete this process, please call us directly at 1.888.321.1110 and reference your Newegg order# to look up your case. We are definitely ready and willing to assist you!!

Best Regards,
Shoptronics Customer Experience Team
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
KENNETH B.
Ordered on 4/6/2016
4/8/2016 1:39:14 PM
Product unknown at this time, shipping is poor, says shipped from one vender but ships from someone else from across the country 7 days shipping, never again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 2/15/2015
Honest seller 2/17/2015 3:22:28 PM
Super fast handling and shipping. I ordered it on the weekend and I have it here today on Tuesday, and yesterday was a national holiday. Quality, un-opened product.
Thank you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 1/20/2015
Poor fallow through 2/11/2015 7:19:08 AM
I have tried to return an un open item and its been 4 weeks and no one has gotten back to my email request. This a poor fallow through on all accounts
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
RoboQuad Buyer
Ordered on 12/8/2014
HORRIBLE COMPANY AND CUSTOMER SERVICE!!! 1/13/2015 6:50:20 AM
If I could rate them zero stars I would. I have been trying to contact ShopTronics for three weeks since Christmas day to resolve an issue with a WowWee Roboquad purchased through ShopTronics. After spending hours back and forth with WowWee, they informed me that I should simply be able to return the item to the seller for a full refund and Wowwee would handle the defective item through them. Shoptronics has been evasive in responding to emails and is unreachable by telephone. I have had to start the process of filing a claim against them through my credit card as they are unresponsive. My 8 year old nephew does not have a christmas gift thanks to this poor excuse for a retailer. Shop at YOUR own risk.
ShopTronics Response:
Hello, Again, we are very sorry for your inconvenience that you have experienced through this occurrence. Please understand that you had contacted us on a Saturday. On Mon the 29th, a return authorization was sent to you with the insructions and again on the 30th. We did not hear from you until the 11th where we were advised that you had not received anything. At that time, we attempted direct contact to obtain your email address and on the 14th, we were able to send the instructions directly with by-passing the newegg mail servers that again have blocked our correspondence. We do very much apologize for your inconvenience. You can confirm our contact attempts through contacting Newegg to review correspondence logs. As per previous replies to customers having difficulty reaching us, our# has been posted repeartedly to avoid situations such as this.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
John Wilson
Ordered on 12/14/2014
Came through for Christmas! 12/24/2014 4:18:16 PM
Despite an initial shipment stalling on its way for some unknown reason, and communication challenges with me not receiving their messages through the site, ShopTronics expressed a replacement shipment to make sure my order got here by Christmas and left me a voicemail to make sure I knew what was happening. That kind of commitment is hard to find in online sellers these days!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jesse O.
Ordered on 12/7/2014
Hope you don't need a return! 12/21/2014 10:19:03 PM
So I saw a number of poor reviews and thought... I will try to order an item anyways, because the price is good!
Well the item arrived damaged and they never replied to my emails to return the item. So I emailed them four times in one day. Then they called me, and of course it was all to no fault of their own... the emails were being returned. Boo hoo.
Anyways, they wanted me to really justify my return. I was supposed to take photos (the item arrived damaged) and then you have to fill out this special return form and you are supposed to write all these special numbers on outside of box, and this isnt that difficult but... why? Why do you have to do it at all? I dont have to with other things I return from online.... And it isnt stated in their policy online.
But the cake is the cust. service agent of course has no power to final auth the return, but I will get another email which will do that soon. Within 48 hours. That was a week ago. I gave the item to a friend. Don't do it.
ShopTronics Response:
Hello and thank you for your feedback. While we can understand your concers, please note that all online retailers have their own policies and procedures. When it comes to damaged items received, we need photos to ascertain if the item shipped in that state from the factory or if it was a result of shipping damage, in which case we need to file a claim with the courier.

The "special number" that we ask you to write on the box is simply the RMA#, so that it can be tracked and processed promptly so that we can refund you in a timely fashion. Without it, it could prolong your return process. Once we had obtained your direct email address, we have attempted more than once to send you return shipping coverage as well.

We have been trying to work with you to resolve your concerns. We can be contacted directly at 1.888.321.1110 to address any additional concerns you may have and we are definitely happy to continue providing assistance.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 11/22/2014
ignoring the customer 12/16/2014 6:43:27 PM
The product isn't working, I sent them and Email through newegg to get an RMA label and its been 2+ weeks now. I called new egg and they said they are not responsible for "market" sellers. The funny thing is the if a company on the market doing new egg bad reputation, I think its best to removed them from the market.

Anyway its wasted $30...
ShopTronics Response:
Hello, We are very sorry to hear of your dissatisfaction. We would like to note that we had received your request and your return was set up and the instructions sent on 12/3.
We had not received any follow up until the 19th when you called and we obtained your direct email address to resend the information for you. If you have need of further assistance, please contact us at our customer service #: 1.888.321.1110
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
Mike
Ordered on 11/22/2014
Order canceled with no explaination 12/16/2014 5:27:51 PM
Ordered two items from this marketplace seller for Christmas on 12-09-14. Found out today that the money was refunded. it appears that the order was canceled with no notice and now about a week to go get something else. Too late to order something else. I would not have been that upset if they had contacted me and let me know that there was a problem. At least I got my money back.
ShopTronics Response:
Greetings, We are sorry for any inconvenience, however, the order associated with this posting was shipped and delivered on 12/01/14 and no refund is showing has having been provided.
We ask that you contact us directly at 1.888.321.1110 if you have further concerns, but it looks as though orders/sellers may have been mixed up.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
kyungsool na
Ordered on 12/5/2014
worst seller 12/14/2014 9:54:37 PM
no reply, no tracking number
I can't believe you send my product.
cancel my item or let me know the tracking number
ShopTronics Response:
We do very much apologize for any inconvenience. We have tried to send you email communication through your encrypted Newegg email address on 3 occasions. We had also tried to call you directly yesterday, but was unable to leave a message due to a mailbox that wasn't set up. We show that it was delivered and signed for yesterday. If you require futher help, please call us directly at 1.888.321.1110.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 6/17/2014
It did not work 6/25/2014 6:11:23 PM
The item i got and try to hook it up, it did not work. I been contact to the seller to help me fix this, after I follow up everything from them but It did not work either. I been contact them to request return item and still did not hear anything from them. Very disappoint it.
ShopTronics Response:
Greetings, We do apologize for any concern. Please note that we had tried to contact you directly as our emails were not sending through the NewEgg mail system and the return authorization insturctions weren't reaching you. Please contact us directly so we can provide further assistance. We very much wish to help in resolving this situation.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 8/17/2013
Great Experience 11/5/2013 1:44:45 PM
Shipped and received in very reasonable time. Overall a great experience. These guys rock.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
RW Oregon
Ordered on 8/23/2013
Was there when the item didn't work. 10/1/2013 10:04:23 AM
These guys did a great job of being there when the item didn't work like we needed it too. There have been issues with their responses being filtered out from Newegg so correspondence can be tricky so you may need to call!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
derf
Ordered on 7/16/2013
no rma responsivenss!!!! 8/1/2013 6:31:33 AM
ask for rma...still waiting - I guess this is how they make sure 30 days elapse
ShopTronics Response:
Thank you for your patience. We will provide assitance with this issue and we assure you that all return requests are considered from their first date of contact. We look forward to providing assistance.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
ain't got none
Ordered on 6/4/2013
very poor response 6/19/2013 12:45:41 PM
Does not deserve any star unless minus, I have been trying for three days to get a RMA and nothing, looks like many people are in the same boat based on what I have read in reviews, so I will never get involved with them again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 4/16/2013
Shoptronic Does Not Respond! Beware! 5/1/2013 10:43:23 AM
This company sold me 2 products and one was defective. I sent them an email within a day of receipt of the defective product indicating that I wanted an exchange and no response. Let the buyer beware!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.