Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

At Quantum-Wireless, we believe that innovation is power. We don’t follow the technology trends—we create them, and as 21st century trailblazers we’re dedicated to bringing our customers the freshest, next generation niche communication 3G and 4G devices around. We cater to the broadest spectrum of technology consumers, from the tech novice to the tech whiz, specializing in product lines ranging from cell phone cases to GPS Tracking Systems.

Backed by a dynamic management and employee base, Quantum buzzes with the same pulsing energy pervading its hometown: the heart of midtown Manhattan, NY. Through practicing a unique formula combining superior products with a personalized customer service approach, we have become an established and respected authority in the field of technological progress. In fact, Quantum ranks #56 on this year’s Inc. 500, a prestigious list detailing the 500 fastest-growing private companies in America in 2012, and #1 in Inc.’s Telecommunications category.

Quantum-Wireless: Providing you with the products and service you deserve, at a price you can afford.

We reserve the right to refuse to complete an order where a palpable error is evident.

We are available to assist you Mon.-Thur. 9AM to 5PM, Friday 9AM to 3PM, excluding major Holidays.

  • Feedback
  • Returns Policy
On-Time
Delivery
100.00%
Product
Accuracy
100.00%
704 Reviews (74% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 263
Cody K.
Ordered on 9/22/2016
Intentionally negligent 10/14/2016 9:42:36 AM
I purchased a 500 dollar computer from them abdominal spent an extra 25 dollars on 2 day shipping and they shipped it regular business class 3-5 day and when new egg contacted them about it they refused to rewind my shipping. I would think that with a big ticket item like this the customer deserves a little more respect than that.
Quantum-Wireless Response:
Hi Cody,

We apologize for the experience you had with this purchase. We would like for things to be better. I see this unit was shipped 1Z9557XW4264997325 via UPS Ground. I do see the extra shipping charge you paid but it was not sufficient to cover shipping charges as Newegg has our shipping settings configured incorrectly but I understand the situation and it was not your fault in the least bit.

I will email you about this issue immediately.

Thank you
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 8/21/2016
"REFURBISHED" toshiba chromebook 2 = BIG MISTAKE = NEXT TIME ONLY BUY "NEW" 9/30/2016 6:23:26 PM
"REFURBISHED" Toshiba Chromebook 2 = defective battery and screen and despite two seller assurances no backlit keyboard - plus month long hassle of return shipping and doing everything perfect to get refund. NEVER AGAIN. lesson learned. just buy new. so did buy new asus-flip from newegg and all was fully kosher.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Kathryn M.
Ordered on 8/7/2016
Fast shipping and a GREAT price 8/10/2016 2:47:25 PM
I got my order 3 days after placing it. The Product I received was a steal at that price!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jerome B.
Ordered on 5/7/2016
Overall good... 5/29/2016 10:53:16 AM
Overall good, only complaint was the packaging was poorly done. They threw it in an bare envelope which was crammed in my mailbox. It caused the casing to become distorted and have permanent creases from the pressure being forced against it and It probably didn't help that it had no protection from shipping in general. It was essentially equivalent to being shipped in a thin paper bag with a label stuck on it. Horrible packaging craftsmanship? If that is a real term, then theses guys did it perfectly. I hope they never get a job as a grocery bagger, they would put the eggs at the bottom with the milk setting on top or worse cram your fresh loaf of bread into the bottom and put your can goods on top making for a nice mushed up surprised when you got home to unpack. Am@z0n always does a good job with their packaging. I bet that's part of the reason why they are so successful.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
chet c.
Ordered on 3/7/2016
tracking number wrong 3/9/2016 6:44:27 PM
amazing how many people have this problem and they havent fixed the issue with bad tracking number, i guess it wont matter as long as it shows up on time. will update on if it does or not, also quantum please fix this issue hate to see you lose sales over something as small as a problem like this.
Quantum-Wireless Response:
Dear Chet,
I am so sorry that you were not able to track your package. I tracked your package with 92748999984544000008060166 through USPS and it says it was delivered yesterday. Please let me know if you have not received your package so we can send out a replacement. I apologize for this inconvenience, and frustration caused.

All the best,
Quantum Wireless
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jared D.
Ordered on 1/8/2016
Bad tracking number 1/13/2016 7:32:23 PM
So....... So far my item has been shipped BUT I can't track it because the tracking number is not correct, I've emailed the seller and NOTHING.... so I have no clue if I'll get my item. I'll update if I ever get it if not that $55 I lost and never get back, because so far Quantum-Wireless customer service stinks.....
Quantum-Wireless Response:
Dear Jared,

We are so sorry that your tracking number was incorrect. I see that your item should have arrived this past Friday based on the tracking number (92748999984544000007582430) that
was put in your order. We are so sorry for any inconvenience and frustration this has caused. If you have any further questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you. We strive for 100% customer satisfaction, and we apologize that this was not the case with your order.

All the best,
Quantum Wirless
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Weenie
Ordered on 7/20/2015
Never shipped/Bogus Tracking Number 8/3/2015 7:21:51 AM
Drive says it shipped, however, the tracking # does not exist and the drive is now 2 weeks in limbo. I submitted a support ticket to new egg with ZERO response.

BUYER BEWARE
Quantum-Wireless Response:
Dear Valued Customer,

We apologize for the delay and inaccurate tracking number. We are so sorry for any frustration and inconvenience this may have caused. Your item was shipped out once we were aware of this incident. The current tracking says that your package was delivered. We hope you are satisfied with your item, should you have any questions or concerns please do not hesitate to contact us. Have a great day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Greg
Ordered on 8/9/2014
F- service. you have been warned 7/16/2015 1:47:26 PM
this seller responded then dropped me even though my product is under warranty I have to go through the manufacturer even though they say I am supposed to go through the seller. F- service. you have been warned.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
thinkdunson
Ordered on 5/30/2015
no response 6/24/2015 8:05:00 AM
would give less than one star, if possible. i wanted to return an item. the box is still sitting here, completely unopened, but they never replied to the request i submitted through newegg. at the very least, they could have replied to say no. it would be a terrible return policy, but at least they would have some sort of customer service. i didn't realize newegg sold through third parties until i tried to return this item. if i had known, i wouldn't have bought it. i would have found the same item sold by newegg. a couple of dollars more isn't a big deal for a decent return policy and good customer service.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 4/6/2015
4/14/2015 7:03:13 AM
Item arrived on time and appears undamaged.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 4/1/2015
Can't go wrong with New York Businesses 4/6/2015 7:46:27 PM
I ordered a SSD from these guys and I called because the item was coming a little slower than I expected since I only live 2 hours away from them. I called and they are quick to help you out and go out of their way to make sure you get the answers you want. I recommend purchasing your equipment from them. They are nice and don't talk to you like they are on a script. High grade New York business.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 3/14/2015
3/23/2015 7:44:18 PM
Product is exactly as described.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Vito
Ordered on 2/24/2015
Good with logistics 3/9/2015 11:10:36 AM
I really do not have anything to say about Quantum as a company but as for the shipping, my SSD arrived as specified. I only chose standard shipping which as I said was on time.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/3/2014
Wrong Item Sent-No Replacement 1/26/2015 8:18:35 AM
Quantum-Wireless sent the wrong item, when contacted regarding replacement with correct item, they charged me for return shipping and never sent replacement. Finally returned $$$ except for the cost of shipping the wrong item. They charged for that. Very poor customer service. Actually CS was completely lacking.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 12/1/2014
LOVE THIS DEVICE 1/21/2015 6:25:05 AM
RVCD ON TIME. AND IT DOES WHAT IT SAY..
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 12/12/2014
Raspberry pi camera 12/21/2014 5:45:58 AM
Fast shipping. Good communication. Thanks again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Alan in Toledo
Ordered on 12/11/2014
six external hard drives 12/21/2014 4:45:16 AM
Minor annoyance not attributable to seller: shipped in four separate packages. Last one wasn't delivered by post office.

Great product.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Eric
Ordered on 12/6/2014
No complaints 12/18/2014 12:35:02 PM
The SSD I purchased showed up in working order, actually slightly faster than the rest of my order from Newegg.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/28/2014
Shipped item on time and in good condition 12/16/2014 10:40:04 PM
Thanks. Got my stuff on time. Installed it and it's working great. No complaints.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
derf
Ordered on 11/25/2014
Product and delivery 100% 12/5/2014 3:18:48 PM
Thank you,
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Page of 14
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.