Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

SELLER ACCOUNT DEACTIVATED: This seller is no longer affiliated with Newegg.com.

LearnRight Toys is a family-owned company that takes pride in serving our customers. We have a passion for warm, personal service. Our support team is known for treating our customers as if they are part of our family, going above and beyond to make sure that they are taken care of with utmost respect. Please feel free to contact us with any questions or comments.

  • Feedback
  • Returns Policy
22 Reviews (45% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-12 of 12
Joel
Ordered on 7/28/2012
THANK YOU! 8/30/2012 4:42:31 AM
Great service. Item arrived very promptly and customer service was extremely helpful. Will buy from again in the future :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 7/28/2012
GREAT!! 7/31/2012 7:11:05 AM
Nothing but a great experience with Kingdom of Toys. I'm not sure what the other reviews are talking about as I spoke with customer service and they were very speedy and incredibly helpful.

Will purchase from again, thanks so much!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Megan
Ordered on 7/11/2012
Never Again. 7/27/2012 2:03:10 PM
I placed an order on July 11th and on July 12th received an email stating that my package had shipped, but gave no tracking number. It is now July 27th and I still have not received my package. Furthermore, it's impossible to contact this seller directly - I've tried calling every day of the week at various times and all you get is a message telling you to email them. I emailed them twice, and have not heard anything back. I guess I'll just have to accept that I was scammed.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 3 people found this review helpful. Did you?
Megan
Ordered on 7/11/2012
Is this a real company? 7/24/2012 1:28:06 PM
I placed an order with Kingdom of Toys through Newegg on 7/11/12. On 7/12/12, I received an email saying that my order had shipped, but that a tracking # was not available at that time. Today, 7/24/12, I still have not received my package, nor have I been provided with a tracking #. Technically, this is only the 8th "business day" of the estimated shipping time of "5-7 business days", so it's possible something got slightly delayed, but I wouldn't know because it is ABSOLUTELY IMPOSSIBLE TO CONTACT THESE PEOPLE. No matter what time of day you call, no one ever picks up, and the message tells you that all of their representatives are busy. Then, instead of giving you the option to hold, they tell you to send an email and end the call. I also have not received a response to the 2 emails I sent The only thing this company seems to be good at is charging your credit card. Even if the item arrives on my doorstep tomorrow, I will not be ordering through them or Newegg again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 4 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 6/26/2012
Not as pictured 7/12/2012 5:34:04 PM
I paid an extra $35 for this item to get the one pictured. I did NOT get the one pictured. I could have gotten the same thing that was sent to me at a discount store for $35 less! VERY DISAPPOINTED!!!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 4 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 6/21/2012
Speedy Delivery 6/26/2012 7:18:08 PM
I ordered a WeeRide Co-Pilot Bike trailer on 6/21/12. I received the Order Tracking Information e-mail today, 6/26/12, which said that the Tracking# is not available. I found this a little confusing and was concerned as I had read some negative feedback, so I was pleasantly surprised to find the item on my doorstep today when I got home from work.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 5/27/2012
3 weeks and still waiting 6/18/2012 4:38:49 PM
I wish I could leave a good review but I ordered the doll on May 27th and now at June 18th I still don't have it. I sent an email last week and have not gotten a response. I was given no shipping tracking number. I tried to call the company today but you cannot stay on hold or leave a message. It says to send an email which I have already done. My daughter has been watching everyday for her doll and has been every day disappointed...
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 5 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 6/1/2012
Extremely Prompt 6/6/2012 6:20:50 AM
Order was shipped same day and arrived only a few days later. I had to contact customer service with a question and they got back to me right away.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 6/1/2012
Great Customer Service 6/6/2012 6:19:24 AM
I had a great experience with this seller. We had a last minute request on the order and they took care of the issue right away. They got back to me immediatly and went above and beyond what I ever expected. Shipping was extremely prompt and I had the product within a few days of ordering with Standard Shipping. Thanks Kingdom of Toys!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 4 people found this review helpful. Did you?
Haley B
Ordered on 5/21/2012
So furious and disappointed! 6/4/2012 7:13:47 AM
I ordered a Little Giraffe Blanket on May 21 so that I could have it for the birth of my best friends baby. I even paid extra to get this item expedited and it's June 4 and I still havent received this blanket and the baby was born on June 2. I went through NewEgg and they don't even have any tracking info on this product. I'm as disappointed in newegg as I am in the Kingdom of Toys. I will never use them again! And I will do my best to make sure nobody ever does.
LearnRight Toys Response:
After looking into this order we discovered that the item arrived after the expected arrival date. As a result we have refunded the customer's shipping charges in full. We are in communication with this customer to see how we can address their concerns further and rectify this situation.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
4 out of 5 people found this review helpful. Did you?
Pished in Seattle.
Ordered on 5/7/2012
Do NOT order from Kingdon of Toys 5/31/2012 7:35:17 AM
I ordered some dry erase markers from KOT on 5/10/12 as of 5/31/12 still nothing, not even a confirmation email but they sure as hell billed my credit card on time. Trying to fight with Newegg customer support over this as reaching anyone at the toy kingdom is impossible. Will fight the charge with my credit card company as well if anyone at Newegg customer support ever answers my call. 18 minutes and counting!

DO NOT order from this company and SHAME on Newegg! My opinion of the Egg has dropped considerable due to this experience and is falling with every minute i waste on hold!
LearnRight Toys Response:
I am extremely sorry to hear that you are experiencing issues with your order. When we first received your email requesting tracking informtion, we responded saying that we had an issue in our systems which was not showing a tracking number. Since we were not able to confirm the shipment without a tracking number we shipped a replacement item which should be arriving tomorrow at the latest. We sent you an email stating that this is what was done in order to address this issue. Please let us know if you did not receive this response and we would be more than happy to help you further.

Our customers are our number 1 priority and we will do whatever necessary in order to retain our customers. We would love to know if there is anything further that we can do to leave you 100% delighted with your purchase!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
4 out of 5 people found this review helpful. Did you?
JJ
Ordered on 5/14/2012
HUGE DISAPPOINTMENT 5/29/2012 11:39:53 AM
I ordered a longboard from Kingdom of Toys on Newegg, and paid extra for quick shipping (3-5 days), however it has been 14 days and I have not received anything! I have e-mailed the company and called them multiple times, leaving messages, but still have heard nothing in response. I am seriously disappointed. I just want the longboard, it is over a week late for my boyfriend's birthday :(
LearnRight Toys Response:
I have looked into your order and I want to apoligize for the delay in getting back to you. I have done more investigating on your order and it appears that there was a slight backorder but your order was shipped a few days ago. It is in transit and will be delivered first thing next week by UPS. If you would like please email our customer support in order to obtain the tracking number for your package. Since your order arrived after the estimated ship date we would be more than happy to issue you a full refund on the shipping costs that were paid on your order. We back our service 100% and if anything goes wrong we always do what is best for our customers. You can expect to have your refund processed by NewEgg within 24 hours.

If you have any further questions please feel free to call or email our customer support at: 215-489-8701 OR support@learnrighttoys.com. We hope to have the pleasure of serving you in the future!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
5 out of 6 people found this review helpful. Did you?
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.