Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

SELLER ACCOUNT DEACTIVATED: This seller is no longer affiliated with Newegg.com.

For returns only, please have seller name and RMA number ready when you call the number listed above. For other inquires, click “Email This Seller” button above.

Hong Kong Shanhai Group limited, founded in 2003 in Shenzhen and HK . We manufacture and market GSM and GPRS modem , GSM module GPRS module , EDGE module and modem , CDMA module and modem, GPS and GSM antennas and other accessories , GPS navigators, Our products are imported to the US, Canada, Europe, South America and the Middle East. Our annual sales vale exceeds US$20 million.

With many years of production and market developing experience, our products all feature novelty style, fashion taste, high quality and competitive price. Meanwhile, they are complying with RoHS, CE and FCC standards. Therefore, they are popular in the area of OEM & ODM and help us win high reputation.

Innovation and the consciousness of service have always been our company's idea. In order to supply superior products, we have introduced a modern management system, advanced technology and new business concept into our company.

In-house processing for qualityWe handle plastic injection, welding, painting, assembling and packing at our factory. This allows us to carefully control quality and ensure on-time delivery.

10 partner workshopsWe have ten partner workshops to back us up for your large orders. We also provide import and export assistance via our group company.

  • Feedback
  • Returns Policy
On-Time
Delivery
50.00%
Product
Accuracy
50.00%
47 Reviews (44% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 26
James B.
Ordered on 12/30/2016
1/24/2017 6:49:08 PM
Would not order from again! Terrible customer service!!!!
HK shanhai group Response:
Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.
  • No
  • Yes
  • No
Did you find this review helpful?
Paul E.
Ordered on 10/15/2016
Not Received 11/10/2016 8:19:36 AM
I have not yet received the item and it has been several weeks.
HK shanhai group Response:
Hello Paul,
Your package is on the way to your destination, it's about to reach you. Please kindly have some more patience. Thanks. Please feel free to contact me if you have any questions.

2016-11-13 07:13 In Transit to Destination, The item is currently in transit to the destination as of November 13, 2016 at 7:13 am.
2016-11-12 10:10 LOS ANGELES, CA 90009, Departed USPS Facility
2016-11-11 19:13 LOS ANGELES, CA 90009, Arrived at USPS Facility
2016-10-18 02:41 CHINA, SHENZHEN EMS, Processed Through Facility
2016-10-17 21:44 Origin Post is Preparing Shipment
2016-10-17 21:44 CHINA, Acceptance
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Enrique R.
Ordered on 10/16/2016
11/9/2016 7:56:36 PM
Says it's uses AA batteries but the inner sleeve is missing and you can't use AA batteries
HK shanhai group Response:
Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to improve our customer services.If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Michael F.
Ordered on 6/22/2016
LIES!!! 8/12/2016 5:40:31 PM
I ordered a cross laser and received a solid dot laser instead. Contacted seller who promised to send replacement head and asked if it was OK that I do the replacement myself as to save on shipping back and forth. I obliged. Nothing ever came. No shipping info, no further responses to my continuous inquiries. They were just hoping I'd go away!
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer,

Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.

Have a nice day !
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
MARIA D.
Ordered on 5/12/2016
shipping late. bad comunication, 5/20/2016 7:33:54 AM
I'm not recommended this sito to buy any product
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer,

Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.

Have a nice day !
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Allison
Ordered on 7/24/2015
8/20/2015 8:37:04 AM
The item I ordered specifically stated it was blue. Shortly after placing the order, I was asked by email (in badly translated english) if I wanted the black one. After a little bit of back and forth, they sent me the blue one. It arrived quicker than expected from overseas and it works just as expected.

I'm only taking points off here for the lack of formality in the emails. They didn't introduce themselves, they didn't mention my order or order #. They simply asked if I wanted the black one. Nothing more. I hesitate to wonder what would happen if I needed to return the order.
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer :

Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.

Have a nice day !
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Jesse from Ohio
Ordered on 4/14/2015
Purchased mini bluetooth keyboard 5/6/2015 10:38:54 AM
Product was as-advertised and works correctly. Shipping updates were not very clear or informative, and overall it took 2.5 weeks to receive my item. Not too bad for overseas shipping, but I miss the good old days where your Newegg purchases actually came from Newegg, and were delivered in days, not weeks.
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer :
Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.
Have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 1/17/2015
unreliable seller 2/9/2015 5:54:40 PM
Still haven't received the items paid for yet. 2nd time this has happened with a market place seller. No more. Newegg is great tring to get help, but no one @ the seller has responded. Upsetting is not close to describe my disappointment. No eggs.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
JD of LS
Ordered on 11/25/2014
Got it and it works 12/31/2014 10:06:59 AM
It took a few weeks to get here (came from China), but it was packed well enough and it works. Not a bad price for a DAC.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/17/2014
Would not use this seller ever! 12/10/2014 5:34:06 AM
While the Customer Service staff at Newegg were extremely helpful in answering my questions and trying to resolve my problem the Seller did none of the above. The product I recieved was not what I ordered and the Seller never responded to phone calls (could never reach them) nor did they respond to an email sent from Newegg.
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer :
Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.
Have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/15/2014
Bluetooth samsumng wireless krybaord 12/10/2014 5:23:41 AM
Poor quality and very cheap.
doesn't fit Samsung note tablet 10.1
very flimsy.
Don't buy.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Steve
Ordered on 10/7/2014
Just hope you don't need to email their customer service. 10/29/2014 2:39:00 PM
If you do, you'll instantly receive a computer generated response promising a response from a customer service agent in 2-3 hours. Don't believe it. If you're going to hear anything from them, you'll have to bombard them with emails. My first package had a faulty tracking number and got lost and it took forever to find that out. Now there is supposed to be a replacement on the way, I just got the tracking number for it after a week of hounding them for it. Now I just hope they sent me the item that I ordered and not something else. Although I will continue to order from Newegg, I will NOT order from this seller again and advice you guys to do the same.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 9/1/2014
Very Poor 9/24/2014 1:12:04 AM
They sent the wrong item, not the one in the description, and not the one I ordered. I am at about the 25 day mark for my return and they still haven't replied to my messages, I feel like they are just waiting out the 30 day return policy. I will report them to Newegg if this isn't fixed soon.
HK shanhai group Response:
Sorry for this bad shopping experience. You said you still want it in email, so we have re-sent a correct one to you on September 22. The item is on its way. Please never worry about it.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 4/3/2014
4/23/2014 1:20:31 PM
I ordered this item three weeks ago and it is still in China. They are nice about responding to my email, but I still don't have the item and really cannot pinpoint where it is.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Sledge
Ordered on 3/14/2014
Good modules, good price 4/15/2014 4:40:18 PM
Buying more from them
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
MT
Ordered on 3/19/2014
Wrong Quantity Shipped 4/8/2014 6:59:42 AM
I ordered two RFID boards from this supplier and only one arrived. This was also after paying extra for the 'fast' shipping, which promised 3-5 days (unrealistic for china), and took well over a week to arrive. I tried contacting them to remedy the situation and got no response. Not worth your time, though the one RFID board that did arrive worked fine.
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer :

Thank you for your feedback, we apologize for the inconvenience and we will issue you refund for any DOA
(Dead On Arrival). Before you return the product, we suggest you to contact us for trouble shooting to solve
any technical issue which might block you from using this product.
Please feel free to contact us by clicking “Email Seller” in the invoice on the Order History page.

Have a nice day !
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Unsatisfied Customer
Ordered on 3/7/2014
Vendor is worthless 4/3/2014 3:34:30 PM
The vendor sent me 48 volt power supplies instead of 24 volt power supplies. Not only were the items shipped were wrong but took almost a month to arrive.
HK shanhai group Response:
Dear Valued Customer :
Thank you for your order, Customer satisfaction is our goal and your valuable comments will help us to
improve our customer services.
If you have any questions/comment/advice regarding to our products and services, you are more than
welcome to contact us by clicking “Email This Seller” in our Newegg Seller Profile page.
Have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Sledge
Ordered on 3/14/2014
Fast Delivery! Less than 2 wks from China 3/31/2014 8:43:35 PM
Basing this on delivery time alone but the laser modules I ordered so far work fine and are perfect for my application. They also appear well made.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 2/23/2014
3/12/2014 8:20:25 AM
I have not received my order yet
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 2/16/2014
Frustrating experience 3/10/2014 11:18:13 AM
I ordered a keyboard nexus case from HK shanghai group. I received notification on Feb 17 that it had shipped but with no tracking number. Hmmmm.... I assumed this was a simple glitch but that I would get my order soon. After 2 weeks I emailed the company about my missing order and the lack of a tracking number. I got a reply in terrible English which was almost impossible to understand. I guessed that it meant that there was a backlog in orders and that my keyboard was being sent. They also seemed to say that I would get a tracking number. That was six days ago and I have not any further word. I have ordered lots of items online, though not so many from Newegg. This experience has put me off Internet shopping in general and Newegg specifically. I certainly would not buy from this seller again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.