Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

SELLER ACCOUNT DEACTIVATED: This seller is no longer affiliated with Newegg.com.

Global seller enrolled in Newegg Return Service. Newegg will be responsible for processing RMA and general customer service.

We are a company committed electronic products and accessories sales. With over 5 years of experience in working with notebook/laptop parts, we give you a high-quality products and services. Our products include digital parts,Laptop parts(including Other accessories, Inverter, keyboard, CPU Fans, LCD Screen, Motherboard, Power board, Dc Jack and so on).
Our complete line of products and over 4.5 million products in stock marked us one of the biggest wholesaler and distributor of laptop service components.Our goal is to make sure you get the right parts the first time and keep your laptop up and running.
We have 100% buyers satisfaction on our feedback.
We guarantee 100% satisfaction based on the description of out product.
We will be looking forward having positive feedback from you.If not, please contact us to resolve any problem.
If you have any questions please contact us. We will respond within 1 business day or less.

  • Feedback
  • Returns Policy
20 Reviews (10% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
2 egg
0
0%
Reviews 1-20 of 20
David
Ordered on 3/25/2014
Big mistake 6/11/2014 8:31:29 AM
Keyboard took more than a month to arrive, and when I finally got it, it was the wrong keyboard. A waste of money and a lesson learned. Never again...
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
BJ
Ordered on 5/6/2014
E425 DC-in sub Jack LAN board card 04W2083 5/28/2014 6:15:04 AM
Absolutely horrible waiting period. Ordered May 6 and here it is May 28 and no where in sight. I did not see it was coming from China and I had to wait this long.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Mike
Ordered on 4/28/2014
Ships Garbage 5/13/2014 9:15:31 AM
This Vendor ships junk and calls it new. I have gone through two of their keyboards neither one works. The second one looks to be a pull out of an old machine with obvious damage. BUY NOTHING FROM THIS VENDOR!!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Slow2Life
Ordered on 4/4/2014
broken 4/15/2014 4:26:29 PM
i ordered a replacement glass for my asus transformer tf300. while it did arrive promptly, it arrived broken, in fact it was more broken than the glass i had bought it to replace. should have taken the reviews as a warning
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 3/21/2014
Poor order follow up, shipping, very unhapy 4/5/2014 7:43:41 AM
I've place an order over 2 weeks ago and still haven't received the order. The only response I get was that the vendor is overseas and taking a long time, no indication of when i will receive my order. I am getting ready to cancel my order
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 3/20/2014
DO NOT ORDER FROM THESE GUYS 4/2/2014 6:31:42 AM
Horrible shipping, Comes from Honk Kong even though the ad says "LOCATION: United States"... I'm pretty sure they handed this order to someone and told them to swim it to the US, But even then it might just be faster... NEW EGG has let me down and because of this it will be my last order.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have sent out the item on 21 March, shiped from HK due to the warehouse of the US out of stock.
We really feel sorry that we did not give our clients satisfactory service.
Hope you will understand we just want to provide the item you need.
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 2/22/2014
Not good 3/12/2014 6:13:48 AM
I accidentally ordered the wrong keyboard, It was a Latin keyboard, not a US keyboard. I know it was my mistake and I will eat the shipping cost to me but there's the shipping back to you and then you tack on a $3 restock fee. I originally paid $27 for the keyboard and it cost me $17. I've ordered from many other places before and it's never cost that much for a return. It's over 50% of the purchase price. I probably will never order from Newegg again...
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Bug
Ordered on 2/23/2014
Product never arrived 3/12/2014 4:55:36 AM
Product never arrived, tracking number is bogus. Newegg needs to pull these guys off the site.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have shipped you item on 24 Feb, but we will contact the post office soon ,
then send you the message about the status of the parcel.
Is it ok?Pls give better advice.
Hope you understand we shipped the items ,
But we can not control shipping after handed it over to the post,
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Gere
Ordered on 12/18/2013
PC Plus 2/17/2014 9:56:43 AM
We still have not received a refund or the part that was ordered in December 2013. The rating is less than poor.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have contacted 2-12-2014, then i have told you contact Newegg that will solve and refund your payment soon.
If you still not received the refund , we will arrange to refund asap.
Is that ok?Pls advice.
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/16/2013
2/15/2014 6:53:59 PM
I ordered online, and all went well. Thanks.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
helios2052
Ordered on 1/26/2014
Sent used item 2/6/2014 1:11:46 PM
Keyboard sent was clearly used. It had paint scratches all over as well as grease on the keys and some hair in between the keys.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
Could you pls kindly send the pictures of the item we send ?
We really feel sorry that we did not give our clients satisfactory service.
Hope you will understand we will try our bese to give you a satisfactory solution.
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 12/10/2013
Bad Dealer 2/5/2014 7:50:48 AM
Paid for new Print Head for an HP Officejet printer.
Never Received Item purchased.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have sent out the item on 13 Dec . We will contact the post office soon.
then tell you the status of the parcel .
Is that ok?
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/31/2013
They're in Hong Kong 1/19/2014 2:14:58 PM
If you're wondering why in the world it's taking so long to get your package, it's because their items ship from Hong Kong. The tracking number they give you is for "Hong Kong Post" Google that and you'll find a tracking page. Shipping time is around three weeks to the east cost of the USA. It annoyed me that that wasn't made clear before I ordered, and REALLY annoyed me that the keyboard I bought for $56.00 and change is actually for Google TV, and not a PC. If that had been in the description, or indeed if there had been ANY description I might have figured that out. How could I go wrong with a keyboard after all? Ugh...
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have sent out the item on 2 Jan , shiped from HK due to the warehouse of the US out of stock.
We really feel sorry that we did not give our clients satisfactory service.
Hope you will understand we just want to provide the item you need.
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
CJ
Ordered on 12/9/2013
Keyboard didn't work but... 1/15/2014 12:03:54 AM
I ordered a laptop keyboard from KYJ when I installed it only half the keys worked -not too useful to me as I typically use all the letters and even numbers and punctuation too. I'm not sure if it was newegg or the seller but when I alerted newegg to the problem they gave me a full refund, hassle free, though I didn't expect one. Customer service is great but I really just need a working keyboard.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Bill
Ordered on 11/25/2013
Six weeks and still no product 1/6/2014 8:59:52 AM
After six weeks I have not received the product. The vendor has shipped it twice but the tracking number does not resolve to anything.
KYJ-Laptop Accessories Response:
Dear ,

We notified that you left us a negative feedback.
So sorry for the loss caused,
we will definately improve our service.
We have sent out the item on 21 Nov , shiped from HK due to the warehouse of the US out of stock.
The (RC446925860HK) shipping information shows :

2014-01-08 12:25, Delivered, ROCKY HILL, CT 06067

We really feel sorry that we did not give our clients satisfactory service.
Hope you understand we shipped the items ,
But we can not control shipping after handed it over to the post.
We sincerely hope there is a chance that you can help us remove the feedback.
Wish you have a lovely day. :)
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Dick
Ordered on 12/7/2013
Print Head for HP Officejet 6500a 12/21/2013 1:19:02 PM
When I install th6is item on my printer, I get a message that says "This Print Head is damaged". The Seller certainly did not check out the print head before shipping it. I dont want to take the time for an RMA and then wait another 2-3 weeks for a replacement Print Head. I will never buy from this Seller again. Dick Belmont
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 3 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 12/10/2013
Genuine NEW Dell Inspiron 15R N5110 15" PC Laptop US Keyboard Teclado Tested 12/14/2013 8:45:37 PM
The keyboard that I received had a damaged slim ribbon cable connection. The tip of the cable that connects to motherboard was torn. Also, the keyboard seems like a used part.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 11/24/2013
very poor 12/10/2013 5:16:34 AM
I ordered two items on 11/26/13. Thus far, they have not shown up, and I have received no notifications about delivery. Two weeks without hearing something about the order is poor service, and it reflects on Newegg.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Chris
Ordered on 11/19/2013
Item improperly packed for shipment. 12/5/2013 10:59:00 AM
The item I ordered was not packed in a box. The item was wrapped in bubble wrap and stuffed into a large manila envelope. This resulted in the item being scuffed on the corner(protruded from envelope) and damaged other delicate sections of the item.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 11/10/2013
Inspiron E1405 hinges 11/29/2013 8:25:44 AM
The hinges work as advertised, at the best price I could find. They come from Hong Kong, so it takes a couple weeks to arrive. Note that they don't come with installation instructions. I found some online with quite a bit of searching.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.