Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

For returns only, please have seller name and RMA number ready when you call the number listed above. For other inquires, click “Email This Seller” button above.

We supply many high quality electronics with competive price, such as computer accessories, laptop parts, MP3/4/5, Tablet PC & accessories , game controllers, phone accessories, home electronics, and so on. Our goal is to provide high quality luxury products at affordable prices. We are able to accomplish this by sourcing products directly from the factories that produce these items and offer them to you at very deep discounts.

Our friendly and knowledgeable staff is ready to assist you with your order and any product related questions.
Hope you have a satisfied experience and build a long term cooperative relationship or friend-ship with us.
About Shipping
Most domestic orders are shipped via USPS Standard shipping. Most items leave our warehouse within 3 business days after we got your full payment. As soon as it ships, we inform you shipping details, including a tracking number. The delivery takes 3~7 business days based on your location. Please make sure you provide valid physical address when you check out.

About Customer Service
You can shop with confidence because we are dedicated to quality and customer service. If you need an immediately help, please send a message. Your question will be answered in very short time.
Email: pinkvoo@21CN.com
Office hours: 9:30 AM-5:00 PM pacific time. Mon-Fri. Office closes on holidays.

Return Policy
We accept return or exchange within 30 days after package delivered. Contact us first for Return Merchandise Authorization (RMA) before you ship back the package.
If buyer places the wrong order or just don't need the item, we accept return with 15% restocking applied.

  • Feedback
  • Returns Policy
On-Time
Delivery
94.12%
Product
Accuracy
88.24%
Customer Service
Statisfactory
81.82%
227 Reviews (84% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 24
Anonymous
Ordered on 2/10/2017
wrong item 3/10/2017 6:53:57 AM
The wifi i received had 3 terminals for external wires my dell latatude has 2 wrote new egg but never received a reply
  • Yes
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/28/2016
delivered as expected 1/26/2017 6:38:53 AM
All is working well so far. Easy set up and use.
  • Yes
  • Yes
  • Didn't contact
Did you find this review helpful?
DAVID G.
Ordered on 12/7/2016
NEVER RECEIVED-TOLD TO WAIT 1/17/2017 6:03:39 AM
40 DAYS, ITEM NOT RECEIVED. SELLER SAID WAIT SOME MORE. FILING CLAIM FOR REFUND.
ORDER WAS WASTE OF TIME.
G.M.Five Response:
We have shipped it the next day after getting your payment hope you can understand,during the transport is always out of our control. It is a loss for both of us.and we have been refunded you
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
James F.
Ordered on 12/9/2016
i didnt get it 1/2/2017 2:44:02 PM
i never recived
G.M.Five Response:
HI,
TRACKING shown item has been delivered on 2017-01-07 11:40 VIDALIA, LA 71373, Delivered, In/At Mailbox, Your item was delivered in or at the mailbox at 11:40 am on January 7, 2017 in VIDALIA, LA 71373.If you need any help ,pls feel free to contact us.
Best regards
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Mike T.
Ordered on 11/13/2016
Quality Products 11/28/2016 6:41:26 PM
hardware kit components of high quality
fast international delivery
I would buy from this seller again
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Marc F.
Ordered on 10/13/2016
11/4/2016 9:25:45 AM
Product did not work with my Bose bluetooth enabled sound system. Vendor indicated that it was not set up to reimburse me for the postage I had to spend to return the item.. You guys should be a little more transparent on the return policy. Also testing the products that you sell before approving the vendor, would be a good idea as well.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Gordon T.
Ordered on 8/30/2016
"Average" vs "As Advertise" 9/24/2016 2:48:09 AM
Average methinks should read "as advertise"... meaning that product is one which was a good product at a fair and honest price... that means more much more than "average"... in today's market "average" implies
"Well it works, sortas. but as usual, over-priced... guess I can live with it"
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Bradley W.
Ordered on 9/13/2016
Delivered the wrong item, and didn't respond to the returned item 9/21/2016 7:11:23 PM
I ordered apple headphones, and G. M. Five delivered Samsung headphones by mistake. I then contact the Newegg support and asked to return the item, to which a representative tried to contact the seller. They never returned the message and the return never took place.

Also the package came with the wrong tracking number, and the system never recognized that the packaged shipped.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
John R.
Ordered on 8/12/2016
No Communication 9/12/2016 2:03:04 PM
This vendor will not respond to Newegg customer service or myself. Asking for refund.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Brody R.
Ordered on 6/16/2016
Quality, as advertised. 7/8/2016 6:46:48 PM
I really only wanted 4/8/16, they are bay screws (4 per storage device), you don't really need 100 of them...
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Mark S.
Ordered on 12/22/2015
Good products, shipping can take a long time 2/20/2016 6:50:55 AM
Products from this Newegg Marketplace vendor have been good, but shipping can take weeks as products are shipped directly from Asia.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/16/2015
5 eggs pending 1/7/2016 7:16:08 AM
The item I ordered came as described and in a reasonable amount of time.

I contacted the seller about an issue regarding my order and they asked if it was OK to ship a replacement which I was fine with. Seller was very responsive and quick to come to a resolution regarding the issue I had with my order. If they follow through I will update and bump up an egg.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 12/3/2015
Just Perfect 12/10/2015 7:57:05 AM
Both items I ordered came quickly, well-packaged, and just as described. Thanks!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Anonymous
Ordered on 10/7/2015
Item shipped does not match the item on the page. 11/6/2015 5:10:21 PM
Ordered the part for a customer, needed something cheap and this looked ideal. The driver disc that came with it only has drivers up to Vista, which didn't work in Windows 7. The link on the store page has drivers for a
usb device according to the .inf file. When I contacted them they offered to immediately test and ship a new device. They shipped it but I doubt it was tested, at least not on Windows 7 because I tested both devices on 3 machines and was never able to get it functioning. 2 eggs for prompt reply and friendliness.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
bonesneeze
Ordered on 9/8/2015
Top Notch Customer Service 10/23/2015 12:53:38 PM
Item did not work as expected but the G.M. Five contacted me to find out if I was satisfied. When I told them I had issues they worked with me to work them out. In the end the unit didn't work but they gave me a full refund even after the 30 return policy. Electronics do fail but their customer service was the best!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Blowfish
Ordered on 9/21/2015
Shipped to wrong address 9/25/2015 7:17:18 PM
The seller shipped off my item to Texas, when I live in Oregon. Not very happy about that. I noticed this morning, sent off an email, and at this point have not been contacted yet. They get a one egg rating until the issue has been fixed.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
0 out of 2 people found this review helpful. Did you?
stonewallc
Ordered on 7/30/2015
terrible seller 8/8/2015 2:20:54 PM
sells non working knockoffs
G.M.Five Response:
you tell us it not wroks,we have refunded you and apologized to you. All the products are sealed, we can't test them one by one .All of our products are from our suppliers, we don't hope item doesn't work,IN our transaction somethings it's hard to avoid problem.We are actively to deal with.you received the refunded money and give us bad review.I just want say you not a good customer.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 3 people found this review helpful. Did you?
E.P.
Ordered on 7/25/2015
8/7/2015 10:26:19 AM
Although the product I bought was marginal at best (so too was the cost), the service I received was exceptional. G.M. Five refunded me the cost of a defective sd card. In short have no qualms about the seller, only the products sold.
G.M.Five Response:
Thank you for your approval,have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
3 out of 3 people found this review helpful. Did you?
Tim
Ordered on 7/10/2015
7/31/2015 8:20:06 AM
Excellent seller, they shipped the items right away and they arrived extremely quickly, especially given that they were coming from China. They packed the keyboard and mouse very well and there was no damage whatsoever. Customer service is fantastic, they are very friendly and very responsive. I would highly recommend this seller and would gladly purchase products from them in the future.
G.M.Five Response:
Thank you for your approval,have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
2 out of 2 people found this review helpful. Did you?
Dnice88
Ordered on 5/31/2015
great seller 6/21/2015 5:43:52 PM
and great products/prices will buy again again from this seller
G.M.Five Response:
Thank you for your approval,have a nice day!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.