Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - once you know, you Newegg.

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

Feature Products

Bag in Sugar Dispenser - by Buddeez
  • $19.99
  • $11.69 
  • Save: 42%
  • $4.53 Shipping
Bag in Sugar Dispenser - by Buddeez

Parachute Cord 4mm X 16'-Copper
  • $7.99
  • $4.75 
  • Save: 41%
  • $3.99 Shipping
Parachute Cord 4mm X 16'-Copper

The Dynamic Diorama 15.5"X6.5"-
  • $10.99
  • $6.98 
  • Save: 36%
  • $4.08 Shipping
The Dynamic Diorama 15.5"X6.5"-

Design-A-Waterglobe 3.25"-Clear
  • $7.99
  • $4.98 
  • Save: 38%
  • $3.99 Shipping
Design-A-Waterglobe 3.25"-Clear

Wacky Whirly Straw Kit-
  • $6.99
  • $4.65 
  • Save: 33%
  • $3.99 Shipping
Wacky Whirly Straw Kit-

No Sales Tax!
You pay NO sales tax for all US orders.

Newest Products
Latest products from the Big Brand names and small unique ones. Almost weekly we introduce new and exciting products to spark your imagination to create beautiful scrapbook pages.

Hacker Safe and Thawte Security
ScanAlert, best known for its HACKER SAFE trustmark, is the world's leading provider of website security services. SSL protects customer information such as credit card numbers, names, and addresses during the exchange between your computer and our server. We are secured by Thawte, thawte is a leading global Certification Authority.

Reputable
We have thousands of previous satisfied customers around the world, please take an opportunity to read our testimonials.

60 Day Money Back Guarantee! RISK FREE!
Refund Policy 100% Satisfaction Guarantee and order with confidence. We guarantee your complete satisfaction! Please read our Return Policy for more information.

Fast Service
Our goal is to ship out all customer orders that are in stock within 2 -3 business days. Stock is updated daily so our fill rate is exceptionally high.

Privacy
We respect your privacy. We do not sell our customer information to any other company. We do not send out junk mails or email spams to our customers. ZERO SPAM Tolerance!

  • Feedback
  • Returns Policy
91 Reviews (61% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 28
Kaylen S.
Ordered on 12/5/2016
Nice Product 12/27/2016 12:48:41 PM
I definitely plan to buy from this seller again. I purchased tulle fabric and it was great quality for a super affordable price. Shipping was quick as well!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/1/2014
Unsatisfactory 12/16/2014 12:39:29 PM
Ordered and item. Item did not ship within a few days so I sent a message explaining that if it was not available I would like to be able to get something else, elsewhere. Later the status changed to "Shipped" with a bogus tracking number. Eleven days later I get a notice that my RMA had been processed. I never received the item nor did I generate an RMA. So basically they charged me, told me they had sent me something and then generated and RMA to return an item that was never shipped to me in the first place. Then they sent me this "We apologize for the delay. Unfortunately, we are not expecting any shipments of the Fondue Chafing Burner/Platform/Fuel Combo Pack until after Christmas."
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Psyberdoll
Ordered on 7/22/2014
Bad Product Description.... 8/14/2014 8:27:54 PM
No image was listed for this product. Product description lists that each pack would contain (6) - 4"x6" foam frames. Each pack only contained one... Bought these for an event, had no time or resources to try to salvage these, and had to cut foam frames instead.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
CheetahJustice
Ordered on 3/24/2014
Great stuff! 3/31/2014 5:58:06 PM
Great material and fast shipping. Thank you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
sav
Ordered on 2/22/2014
my own fault 3/5/2014 12:56:55 AM
it's my own fault for not reading the seller feedback. i father passed away and i needed small bags sized to fit a button and a little hand made card for the family reception after the funeral. these were literally the only ones i could find.

i paid for the standard shipping, 5-7 days, it's day 8. i live in tennessee, package supposedly shipped out of illinois. even by USPS snail mail they would have been here in 2-3 business days.the funeral was today. we're having another family get together on friday for those who couldn't get here on time. if my package isn't here by then i'll need a refund. it's my own fault i didn't read more of the reviews, but i just buried my father and don't really have the patience to deal with little simple things getting messed up like this.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
clnapier
Ordered on 4/30/2013
Excellent 5/8/2013 10:46:08 AM
I have seen the poor ratings for this seller, but I have bought items from them twice now and the process has been fast and easy. I recommend this seller.
Purchased: 25 Sakura Micron Pens
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Jane Williams
Ordered on 2/14/2013
Sales order number: 170998104 3/30/2013 6:53:02 PM
I had to rate this vendor as "Poor" because one of the 2 pair of knitting needles came as defective. I sent email twice and it was never acknowledged.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
danelle4
Ordered on 3/17/2013
3/25/2013 2:24:20 PM
Product as described, fast shipping. Thank you!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Eve
Ordered on 2/16/2013
Where is the my order? Who is Stuff4 3/11/2013 5:43:27 AM
It has been almost one month and I still have not received the small paperback embroidery book I ordered. Not a large item and not difficult to mail. The tracking number for USPS did not work. I have no idea where "Stuff4" is or who they are. Are they legitimate? I KNOW, I should have checked that out before ordering.

When I finally read the reviews (foolish me, I read these AFTER placing the order) I was appalled at their low rating. This is the first time that I have ever ordered anything that I did not have a physical address and contact number for the vender. It is also the last.

It may be USPS that is at fault, but I would think that even book-rate material would arrive before a month's time. So, for the time being they get ONE EGG for delivery and I get ZERO eggs for intelligent purchasing. Hopefully we will both fair better in the future.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
dissatisfied in CA
Ordered on 12/23/2012
2/20/2013 9:13:08 PM
I received a shipping number after placing my order. When I tracked the number, I found that the shipment had already been delivered to an address, other than the one I gave them, TWO WEEKS before I even place my order. When I inquired about this, they apologized and gave me a correct shipping number. Before my package arrived I realized that I had ordered the wrong item so I requested an RMA. They told me to just return the item when it arrived and I would be credited back the amount of the purchase. When the package arrived, I refused shipment. I tracked it back to them. That was over a month ago. I have not received anything back from them. Not a confirmation, not a credit, nothing!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 2/2/2013
2/12/2013 12:01:38 PM
I originally posted yesterday that they sent my order to the wrong address, well I recieved it today. The product was fine, they just gave me the wrong tracking number
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 2/2/2013
2/11/2013 2:26:44 PM
i live in Oregon, these guys shipped my order to some random address in Kentucky. If you order from them (Stuff4) be prepared to have to deal with their incompetence..
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
fear22c@yahoo.com
Ordered on 1/21/2013
very bad service 2/6/2013 3:55:24 PM
my package is late for more than a week, the traking number the seller provided is useless, new egg should drop this seller is making one of my trusted websites look very bad
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
AKF
Ordered on 1/12/2013
paper mache box purchase 1/31/2013 5:42:41 AM
Ordered 20 boxes, got notice later from newegg that the order was partially canceled without my knowledge. Receieved only 5 boxes, no adjustment for shipping cost of the boxes, so I ended up paying more for shipping that the boxes. Communication from the seller would have helped the situation. Not happy to have not gotten an adjustment for much smaller shipment. Will most likely not use this vendor or newegg again.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 1/13/2013
Poor Rating 1/31/2013 4:43:23 AM
I really wanted to give a zero overall rating. Feel taken by your company and scrapbooking. It's been a ring around the rosie for way to long. My simple request to send me additional product to complete my order would have been the right thing to do. You as the seller keep me in an endless loop of promises but no action!!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Concerned Buyer
Ordered on 12/11/2012
BAD EXPERIENCE...Looks to be common 1/10/2013 1:12:26 PM
I purchased an item that was intended to be a present for my daughter for Christmas. I made the order before Christmas, 12/11/12 and would have expected that the item would arrive on or before because it was labeled "shipped" in my order history. After Christmas I did not receive the item, nor any response from seller. Being told from Newegg that I am to contact the seller directly since the item was in the Marketplace I did. The seller's response:

"...we were unable to ship out your order due to the last of the stock being damaged...At this time we currently do not have any more in stock that are in a condition we would send to a customer. We have refunded the full amount of your order and you should see this in your account shortly..."

So sure things happen, but why would I have to contact the seller to find this out and why was it marked shipped? Apparently the refund never happened 20 days after the message and I had to contact Newegg today. This was not a good experience at all.
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
igrek001@yahoo.com
Ordered on 12/21/2012
1/8/2013 2:46:06 PM
I'm very much disappointed with your service ... I didn't recive my order at all.... even though the post office says that the order was delivered...
I don't know whom is the fault, but I paid for item and s/h and should receive it...
I't absolutely clear for me never to order something with Newegg.com and his subsellers...and sure I will tell about such service to all my friends...
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
melindavs
Ordered on 12/3/2012
bate and switch ... bad communication slow non responsive 12/17/2012 7:01:23 PM
i purchased two sewing machines from these people and after waiting 4 weeks for them to arrive I recieve 2 boxes of safety pins I email them and set up a claim with Newegg ...now they claim they don't have any and finally after I emailed them 17 times today they answer me they will refund my money 8 days before christmas ...who knows when I will see that but sewing machines are completely sold out everywhere ... really great doing business with these people at christmas time ...avoid at all costs !!!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Melindavs
Ordered on 12/5/2012
bate switch no communication 12/17/2012 7:00:21 PM
i purchased two sewing machines from these people and after waiting 4 weeks for them to arrive I recieve 2 boxes of safety pins I email them and set up a claim with Newegg ...now they claim they don't have any and finally after I emailed them 17 times today they answer me they will refund my money 8 days before christmas ...who knows when I will see that but sewing machines are completely sold out everywhere ... really great doing business with these people at christmas time ...avoid at all costs !!!!
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
D Smoke
Ordered on 10/29/2012
Fast Shipping 11/5/2012 12:12:10 PM
Items were brand new, packaged well & seller shipped right away. Thanks
  • Not answered
  • Not answered
  • Not answered
Did you find this review helpful?
Page of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.