Skip to: | |

Newegg.com - A great place to buy computers, computer parts, electronics, software, accessories, and DVDs online. With great prices, fast shipping, and top-rated customer service - Newegg shopping upgraded ™

If you are reading this message, Please click this link to reload this page.(Do not use your browser's "Refresh" button). Please email us if you're running the latest version of your browser and you still see this message.

Newegg.com - Computer Parts, Laptops, Electronics, HDTVs, Digital Cameras and More!

SELLER ACCOUNT DEACTIVATED: This seller is no longer affiliated with Newegg.com.

Consumer electronics selling majority of all smart phones in all brands Apple, Samsung, Blackberry, tablets, iPads, iPods, accessories, game consoles, watches, etc.

  • Feedback
  • Returns Policy
On-Time
Delivery
28.89%
Product
Accuracy
44.44%
Customer Service
Satisfaction
22.22%
45 Reviews (22% Positive)
To rate this seller or report a problem, please use the link provided in the order confirmation email or the order history section located in your account settings.
Reviews 1-20 of 34
Benjamin G.
Ordered on 11/25/2018
1/24/2019 4:49:48 PM
Item was never delivered and getting purchased refunded is a struggle
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
Weiwei D.
Ordered on 12/11/2018
Dishonest Seller 1/21/2019 2:01:09 PM
The order was place on Dec 11, 2018, and it was confirmed the next day. Almost a week later, the item was still not shipped. I sent the seller a message. The next day, the status showed that the item was shipped, and my credit card was charge. However, the tracking status showed that a shipped label was created, but the item was not received by FedEx. The situation remained so until after the new year even with my repeated messages to the seller. Eventually, I contacted Newegg and complained. After that, the seller contacted me and told me that it would be shipped with a different tracking number. A day later, I received a USPS tracking number from the seller. I received the item on Jan 12, 2019, more than a full month after I place the order. Surprisingly, we I open the shipping container, I found item to be an used one. Original factory seal was broken. Instead, the product box was sealed with a Scotch tape. When I open the box, I found no wrapping or protective film on the product. Further, there are fingerprints clearly visible on the product! It is obviously a used item. Then, I contacted Newegg and initiated the return process. To make things worse for me, they even deducted a 15% restocking fee from my refund! I had to contact Newegg multiple times to get the restocking fee refunded! Beware of dishonest sellers like this!
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
JONATHAN C.
Ordered on 1/10/2019
great item! good price and outstanding customer service. recommend this product and seller!! 1/17/2019 11:50:24 AM
- great item and so much fun
- arrived within the noted time frame for delivery
- nice packaging - item arrived safe and secure in 2 layered package

will definitely buy again.
  • Yes
  • Yes
  • Yes
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/15/2018
Horrible customer service 1/13/2019 8:58:54 AM
I would not recommend this seller. Communication was terrible. Still trying to get a refund after wrong item was sent. Not what I ordered.
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
David A.
Ordered on 12/30/2018
DO NOT PURCHASE FROM THIS SELLER 1/11/2019 7:10:28 AM
BUYER BEWARE. I should have read everyone’s reviews before purchasing from this seller and known that this seller fails to ship timely, fails to communicate with their customers and fails to cancel orders. I purchased an order on 12/30/18, a Sunday, paying almost $60 for next day shipping. I canceled the order the very next morning, 12/31/18, a Monday. Confirmation of this cancellation was sent by Newegg’s customer service to the seller. Despite the cancellation, and the passage of AN ENTIRE WEEK, the seller shipped the order anyway! (The seller claims that orders ship out within 1 business day. NOT TRUE.)
I have opened a claim with Newegg Customer Service and am waiting for a response from them.
I HOPE YOU HEED ALL OF THE OTHER REVIEWERS’ WARNINGS!
B & H Cellular Response:
Hello sir

we are sorry to hear about this negative feed back , we apologizes for all the delay this caused you , we had emailed you before to let you know that we will refund the the overnight shipping charge , even though we shipped it overnight and it was delivered

We will issue you the $59.99 shipping cost and if you can please leave us a good feed back as we like to keep our customer satisfied

Thank You
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
konstandinos m.
Ordered on 12/23/2018
Sent 1 Airpod, Never received 2nd 1/10/2019 1:01:07 PM
I would not recommend this seller to even the devil.
B & H Cellular Response:
we had shipped the items 2 in one box and customer claiming he got only 1 , we had opened a claim with fed ex to see what happened with the package and it was the same weight was delivered when it was shipped

thank you
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
cynthia h.
Ordered on 12/23/2018
1/10/2019 11:30:42 AM
Very good service!! Recieved item right when expected!
B & H Cellular Response:
Hello mam

Thank you for ur good feed back , and for ur business
  • Yes
  • Yes
  • Yes
Did you find this review helpful?
Lisa N.
Ordered on 12/16/2018
Wrong item 1/7/2019 7:06:41 PM
Everything on paper stated the controller was Glacier White. What arrived was a standard black controller. I returned it immediately. Very disappointing.
B & H Cellular Response:
Hello

we are sorry you. got the wrong color , please contact us so we can help you with the order to exchange it the color we are here to help all our Clients

Please contact us to serve you in the best customer service

Thank You.
  • Yes
  • No
  • Yes
Did you find this review helpful?
Anastasia p.
Ordered on 12/10/2018
Horrible customer service 1/7/2019 12:52:15 PM
This seller did not my ship my order for almost two weeks basically eliminating any chance it would arrive on time before we left for Christmas break. I tried to cancel the order which this seller completely ignored finally shipping my order 12 hours after cancel request was placed. Long story short, the $230.00 item arrived when we were gone and is now missing even thought the stays say delivered. Do yourself a favor and do not deal with this seller if you don't want to be duped and pocket over $200 loss.
B & H Cellular Response:
Hello according to the tracking number this item was delivered please check tracking with fed ex and it was signed

773966760350 fed ex tracking , if you did not get the package we will have to contact fed ex open a claim

Thank You
  • No
  • No
  • No
0 out of 1 people found this review helpful. Did you?
cesar f.
Ordered on 12/30/2018
the slowest shipping in the galaxy. 1/6/2019 6:01:14 PM
been 3 weeks and still have not received my item. soo upset with this company. cant believe new egg allows this seller to sell item..
do not recommend this seller. never again buyers beware.
B & H Cellular Response:
Hello we apologizes to see about this we checked on ur order it was shipped and its in transit

please see ur tracking number r- 774122761282. fed ex

Thank You
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 11/16/2018
HomePod 1/6/2019 4:02:41 AM
The device was perfect The device I thought I purchased was new in the box but I received an open box device. This transaction made me cancel my Newegg cc I’ll stick with BB
  • Yes
  • No
  • Didn't contact
Did you find this review helpful?
Ronette S.
Ordered on 12/17/2018
1/4/2019 11:23:38 AM
I made a purchased a item in Dec and havent received it yet....will NOT recommend to anyone!
B & H Cellular Response:
Hello sir
we apologizes for this delay but ur order has been shipped and with express , we did ship your order as according to policy its 2 business days to process ur order

Thank You
  • No
  • No
  • Didn't contact
Did you find this review helpful?
Kathy D.
Ordered on 12/17/2018
Horrible 1/4/2019 9:44:50 AM
Item has still not arrived. Contacted the seller twice. Still waiting. Have filed a claim. Haven't heard anything from seller or from newegg.
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
Jeffrey N.
Ordered on 12/9/2018
Wrong item 12/31/2018 6:16:33 PM
They sent me a iPad 10.5 instead of the 12.9 thinking I would want this when clearly I did not. They never called or emailed me to ask if I would want this either just sent .
  • Yes
  • Yes
  • No
Did you find this review helpful?
Eric R.
Ordered on 12/8/2018
12/29/2018 11:35:56 AM
It’s was ordered well before Xmas, 12/10, and never shipped. Didn’t arrive until after Xmas. Now have to spend time returning the time and waiting weeks for a refund :(
Amzon only from now on!
  • No
  • Yes
  • No
Did you find this review helpful?
Monte G.
Ordered on 12/9/2018
Not good. 12/29/2018 9:30:39 AM
I buy through newegg because I like their customer service and quick shipping times. When I ordered this item I didn't realize it was coming through another seller. By the time I realized it, it was too late. My experience with them was not good. Although I did get my item, not the one I originally ordered, I hold Newegg partially responsible for all stress I just had to deal with. One EGG for you newegg.
  • No
  • No
  • Yes
Did you find this review helpful?
Roger K.
Ordered on 12/8/2018
Excellent product 12/29/2018 8:24:35 AM
I recommend this product and seller
  • Yes
  • Yes
  • Didn't contact
Did you find this review helpful?
Anonymous
Ordered on 12/8/2018
Beware of this seller 12/28/2018 10:52:20 PM
Don’t use this seller. Product never shipped and I had to call seller and cancel. Also had to dispute the charge.
  • No
  • No
  • No
Did you find this review helpful?
Will H.
Ordered on 11/26/2018
B & H Cellular is a front for "Savetronix". 12/27/2018 8:29:46 AM
Placed an order late November that never shipped and called Newegg to cancel order and receive a refund. Was told need to settle with 3rd party "B & H Cellular" and have been getting the run around ever since. Very negative reflection towards Newegg.com
  • No
  • No
  • No
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
Brant D.
Ordered on 11/26/2018
Product never arrived! 12/27/2018 4:52:15 AM
Seller said they shipped product, but tracking info said it was never given to FedEx, seller then said they shipped it a second time. They never provided tracking info even when asked repeatedly to do so and have failed to answer repeated messages. Ruined a Christmas present, will never shop Newegg marketplace sellers again over this incident as Newegg seems to have no control over them!
  • No
  • No
  • No
1 out of 1 people found this review helpful. Did you?
of 2
If the Adobe Reader does not appear when you click on a link for a PDF file, you can download Adobe Reader from the Adobe web site.

Your Personal Data

Newegg’s website and online services use cookies and similar technology for a number of reasons: Some technologies allow the site to function. These functional cookies are required to use the site and complete purchases. Another set of technologies improve the browsing experience and personalize it. Here are all the details about Newegg’s Cookie and Privacy Policies. Please select and accept your settings before you continue. Thank you.

Your Personal Data

Newegg’s website and online services use cookies and similar technology for a number of reasons: Some technologies allow the site to function. These functional cookies are required to use the site and complete purchases. Another set of technologies improve the browsing experience and personalize it. Here are all the details about Newegg’s Cookie and Privacy Policies. Please select and accept your settings before you continue. Thank you.

Your Personal Data

To use this third-party content we need your approval to share your data with them. Here are all the details about Newegg’s Cookie and Privacy Policies. Please accept if you wish to continue with third-party features. Thank you.